Syntaxis eigenschap :d atecreation

Hallo

Wat is de syntaxis om de datum van creatie van het document te krijgen, alstublieft?

Het staat inderdaad in de samenvatting van eigenschappen (zie afbeelding), we hebben ook in de DateCreation eigenschappen, maar wat is de uitdrukking om het automatisch te hebben ?

Het is ook met de VersionHistory-tool van mycadtool...

Ik heb "SW-DateCréation@<naam stuk>" geprobeerd, het werkt niet.

Vriendelijke groeten

2014-05-20__syntaxe_datecreation.png

Als u werkt met de eigendomsformulieren die u heeft gemaakt

Alles wordt opgezet en er wordt rekening mee gehouden

Zie tutorial op deze pagina 

http://www.lynkoa.com/tutorial/directory/formulaire%20de%20propri%C3%A9t%C3%A9?&price=all

@+ ;-)

Hallo

Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je wilt!

Wilt u de datum weergeven waar?

Een aanknopingspunt: https://forum.solidworks.com/thread/65656

Zie het bijgevoegde bestand.

De syntaxis is "Aanmaakdatum" (als u Smartproperties gebruikt) en het is een SolidWorks-eigenschap.

2014_05_20_date_de_creation.docx

Hallo

Als het voor een tekening is, waarom zou je het dan niet plaatsen door de eigenschap "Maak het" te binden?

@José-accessa

Voor mij moet alle informatie op het 3D-model staan, de tekening haalt de informatie van het onderdeel op.

3 likes

@flegendre: Ja ja natuurlijk, je moet van tevoren de informatie over 3D hebben, ik had het over de volgende evenementen :)

Maar misschien heb ik de vraag verkeerd begrepen, als het is om de 3D-eigenschappentabel in te vullen, ja, ik was een beetje te ver vooruit in het proces:D

Hallo

@gt22: Ik kijk vandaag, want gisteren had ik geen geluid, dus het is moeilijker om de video's te "zien"... Is het saai;)

Dus voor meer info:

- De datum wordt aangemaakt in de custom eigenschappen van de 3D en vervolgens automatisch opgenomen in de MEP.

- Momenteel wordt deze datum met de hand ingevuld. Het is zeker niet lang, maar op sommige stukken is deze stap voorbij, en dan moet je er op terugkomen.

@flegendre: Ja, dat heb ik nodig! maar zou er geen instructie zijn zoals het typemateriaal: "SW-Material@<naam stuk>"  die onder SW zou bestaan? aangezien het een SW-eigendom is?

@Jose: Flegendre heeft al gereageerd. Bedankt.

@lucas: volgens de link heb ik $PRP:"SW-short-date" getest  om te zien wat het deed, omdat ik de instructie niet kende. Maar de datum evolueert mee met het stuk.

Door vanaf daar te testen: $PRP:"SW-Created Date", krijg ik de juiste datum, maar een beetje te compleet

Is er een manier om de twee te combineren? Korte datum en aanmaakdatum?

2014-05-21__test_date_creation.jpg
1 like

@GT22: Ik heb alleen de tutorials bekeken. In de aanmaakdatum van het document kiezen/selecteren ze deze datum met de hand. Het komt niet automatisch binnen.