Gemotoriseerd rijgeleidingssysteem

Hoi allemaal

Ik heb me onlangs geregistreerd op de site na een aanbeveling van een vriend.  Ik ben een student en als onderdeel van mijn studie werd mij het volgende project toevertrouwd: de implementatie van een geautomatiseerd ontkistingskader.                                                                           http://probleme-projet

Bijgevoegd vindt u een korte samenvatting van mijn probleem. Bij voorbaat dank voor uw hulp

problatique_projet.jpg

Hallo, heeft u eisen aan de plaatsing van de frames, moeten ze gecentreerd zijn of kunt u er eventueel een vaste referentie voor maken en zo al 2 bewegende delen verwijderen?

Inderdaad, ik heb een deadline van ongeveer 2 tot 3 maanden om het te doen. Met betrekking tot de installatie  van de frames is het bovendien ideaal dat de frames, gezien de mobiliteit van een mobiele trolley die de ontkistingszuignappen draagt, zich in de zijflanken bevinden en dat ze de mogelijkheid hebben om naar voren te bewegen, omhoog te gaan en af te dalen om zich tijdens het ontvormen van de platen aan de randen van de mallen te hechten (coping). Zodra de plaat door de zuignappen is ingenomen, keren de frames terug naar een tussenpositie of naar hun rustpositie vóór het niet-gevormde chassis, enzovoort. Ik weet niet of het je wat meer uitlokt.

Om je te kunnen oriënteren op de ene of de andere techniek, zou het interessant zijn om een orde van grootte te hebben van de races en inspanningen, de beschikbare energieën en de oplossingen die al zijn overwogen...

1 like