Structureel systeem / Verbindingselement

Hallo
Gelukkig nieuwjaar voor jou. :slight_smile:

Hoe draai je de verbindingselementen?

Hallo.
Nou, dat is het! Ik kende deze functie niet...
Ik ga me verdiepen in de opties, maar voor nu, en voor een eenvoudige platenspeler, de functie:
"Bewegende / kopiërende lichamen" zou het lukken.
image

Vriendelijke groeten.

Verder antwoord:
De verbindingselementen zijn "Bibliotheekfuncties", het is aan u om ze te ontwerpen met de juiste beperkingsverwijzingen:
Om te zien:
https://help.solidworks.com/2022/french/SolidWorks/sldworks/t_creating_a_library_feature.htm

Persoonlijke noot: vermijd het gebruik van de originele plannen (voorkant, rechts, boven), geef de voorkeur aan het maken van nieuwe plannen, dit voorkomt dat Solidworks door elkaar raakt bij het invoegen...
Vriendelijke groeten.

Ik had er niet eens over nagedacht. Bedankt :slight_smile:

Helaas zijn dit geen bibliotheekstukken.
image
(. SLDPRT)

In dit geval, als u de "Bibliotheekfuncties" niet gebruikt, raad ik u ten zeerste aan om uw draaitafels te gebruiken in een assemblage (*.sldasm) met uw mechanisch gelast.
Dit zal waarschijnlijk ook het werk van uw ketelmakers vergemakkelijken en uw stuklijsten zullen leesbaar zijn (aantal onderdelen).
Vriendelijke groeten.

Hallo
Nee, het zijn nog steeds bibliotheekstukken, bewerk het stuk gewoon of maak je eigen stuk

1 like

:open_mouth:@Lynkoa15 Je antwoord verlichtte me! Bedankt:pray:

@Maclane Het tweede antwoord was dus correct, ik had niet aangegeven hoe ik het moest doen. :roll_eyes: Het is alleen dat het in .sldprt-formaat is.
Dat was niets voor mij, geen
image
Bedankt :pray:

Dus voor de procedure: " Als ik het ooit vergeet" 

Schets

• Verwijder horizontale en verticale beperkingen.

Verbindingselement definiëren:

• Een nieuwe groep toevoegen
  • Voer de gewenste beoordeling in

Bij het invoegen in het structuursysteem:

Heeft een precisie-, kamer- en geen bibliotheekfunctie :wink: