Ik heb een kamer met een familietafel. In deze heb ik een kolom voor een functie waar alle vakjes gevuld zijn, maar de 3D komt niet overeen met wat er in die vakjes wordt beschreven. Als ik de kolom verwijder, krijg ik altijd te horen dat dit veld is vergrendeld door de artikelfamilie. Het is onmogelijk om deze functie te configureren, behalve door de familietafel volledig te verwijderen!
Ik kan de bestanden niet communiceren (vertrouwelijk), maar hier zijn screenshots van de configuratieboom, de familietabel en de build-boom (in de geselecteerde configuratie).
En als het niet werkt, moet u zien dat u een kopie van het bestand maakt en vervolgens de tabel verwijdert; als ik het dan daarna opnieuw maak, is het soms gewoon een bug ...
Als u onder Solidworks-onderhoud staat; U dient dit na te vragen bij uw dealer door het bestand naar hen door te sturen. Want zonder bestand is het nog steeds moeilijk om te zien waar het probleem vandaan kan komen.
Ik heb contact opgenomen met de ondersteuning, maar de verwerkingstijd is enkele dagen... Helaas krijg ik vaak sneller antwoord op het forum dan via de support.
Eerste antwoord van de ondersteuning, kantoor, thuis en kleine bedrijven zouden niet worden ondersteund door solidworks (maar het wordt nergens op de officiële website vermeld).
Voor het antwoord " Ik heb contact opgenomen met de ondersteuning, maar de verwerkingstijd is enkele dagen... Helaas krijg ik vaak sneller antwoord op het forum dan via de support. ", misschien moeten we ze om een klein percentage van de prijs vragen !! :)
Voor het antwoord " office home en kleine bedrijven zouden niet worden ondersteund door solidworks ", zou het me niet meer verbazen dan dat, Solidworks is gemaakt om te worden gebruikt in een professionele omgeving, bovendien lijkt het er niet op dat het op Windows Home draait...
" Als ik het me goed herinner, wordt VBA sinds 2007 niet meer standaard geïnstalleerd als je een standaardinstallatie van Office doet. Je moet naar "aangepaste installatie" gaan en VBA aanvinken. "
Misschien is het de moeite waard om te controleren !!
Het verbaast me dat Office SME niet wordt ondersteund: SW heeft alleen Word en Excel nodig, die de gemeenschappelijke basis zijn van alle versies van Office.
Voor Windows is het natuurlijk voor W10 dat je de pro-versie nodig hebt (let op 7 onderaan deze pagina Systeemvereisten). Om precies te zijn, het betekent niet dat het niet zal werken, maar SW garandeert het niet...