Boortafel / geregistreerd onderdeel van een multi-body frame

Hallo allemaal.

Ik ben op solidworks 2017 en ik heb een blug die ik niet kan oplossen.

Op een mechanisch gelast frame (multi-body deel) leg ik de carrosserieën vast voor tekeningen. Op het nieuw geregistreerde onderdeel heb ik mijn schroefdraad met de schroefdraadweergave, maar bij het tekenen werken de boortafel of de boorsymbolen niet (A = M10 draad en B = M6 schroefdraad).  

Hoe ga je te werk bij het tekenen van deze opgenomen stukken?

Bij voorbaat dank

bati_-_pb.png

Normaal, wanneer u uw lichamen registreert, volgen de functies niet, dus het vertelt u dat het gladde gaten zijn en geen draden, zelfs als het de draadrepresentaties importeert.

Van mijn kant geef ik er de voorkeur aan de lichamen in dezelfde kamer te houden en op het moment van tekenen maak ik een overzicht met de nomenclatuur/markering en vervolgens op de volgende folio's van de aanzichten van mijn kamer door de gewenste formaten te selecteren. 

Dit maakt het mogelijk om één plan te hebben voor een mechanisch gelaste assemblage.

4 likes

Alleen op het lichaamsdeel, door de "beroemde rechtermuisklik" uit te voeren op de eerste functie

Hebben we geen toegang tot de over te dragen woningen?

Als dit het geval is, vinkt u gewoon "Gegevens boorassistent" aan

http://help.solidworks.com/2016/french/solidworks/sldworks/hidd_dve_import_features.htm

4 likes

Hallo 

Dank u voor uw antwoorden. 

Ronathan, ik hou van je oplossing. Daar ga ik in mee.