In Extra/Opties/Documenteigenschappen onder Tabel/Beoordeling heb ik mijn tekening ingesteld op getallen zoals Review.
Het probleem is dat de revisies in mijn ontwerpbureau R0/R1 heten...... R9.
Probleem: Ik wil graag de "R" toevoegen in de REV-kolom, maar
SolidWorks bewaart het niet voor mij als ik een nieuwe tabel in een document invoeg
SolidWorks voegt de R niet toe als ik "een revisie toevoeg"
Iemand nog een tip? Zijn er aan deze kant verbeteringen opgetreden onder SW 2014?
Wat de opmaak van de tabel betreft, heb ik parémetrée een lettertype [10] en een [Nomale] stijl voor de kolomkoppen van de tabel en dan voor de toevoeging van Revisie zou ik graag een lettertype van [12] willen met een [Vetgedrukte] stijl.
Probleem: Als ik een nieuwe tabel toevoeg blijft deze "aanpassing" niet bestaan.
Het is een BUG, iemand die dit probleem ook ervaart?
Ik denk niet dat het mogelijk is om de "R" in het revisievak te behouden, omdat je in de documenteigenschappen maar 2 mogelijke keuzes hebt voor deze kolom (zie bijgevoegde afbeelding). Het invoegen van een nieuwe tabel in het document zorgt ervoor dat solidworks deze tabel configureert met de eigenschappen van het document (ofwel A - B - C etc. of 1 - 2 - 3 etc.) zonder dat er maatwerk mogelijk is.