Is er een manier om een revisietabel te vervangen om deze bij te werken (kolommen toevoegen, headers omkeren), zonder de revisies die al zijn opgenomen te verliezen?
een beetje als een achtergrondopname.
Ik maak verschillende foto's en ik moet elke keer dat ik hem open, de wijziging op elke revisietafel aanbrengen. Het wordt al snel saai...
Daarom maken we geen gebruik van de revisietabel...
We hebben een tabel gemaakt in het achtergrondplan en deze vervolgens in de sjabloon ingevoegd. De informatie wordt bij elke woning ingevoerd met de SmartProperties.
Dus als u het formaat van de tabel wilt wijzigen, hoeft u alleen maar de sjabloon aan te passen en alles volgt vanzelf!
Daarna beantwoordt het niet echt je pb voor deze keer...
Ik heb misschien de oorzaak van het probleem niet begrepen, maar u kunt uw tabel die u zojuist hebt gewijzigd "opslaan als" en deze behoudt dus de meeste gewijzigde kenmerken.
Klik met de rechtermuisknop op de gewijzigde tabel en druk op Opslaan als. Het formaat is (*.sldrevtbt)
@thewarner: geen domme oplossing, maar de tabellen zijn al ingevoegd in het oude MEP. Maar aangezien je geen 2 revisietabellen kunt invoegen, door een array te nemen en de eigenschappen te kopiëren... Om getest te worden.
@ alain.erp: je kunt het opslaan met de wijzigingen om het in een nieuw document in te voegen, maar hoe vervang je de revisietabel van het volgende MEP zonder je gegevens te verwijderen?
Wanneer u een revisietabel in een document invoegt, heeft u de keuze uit het sjabloon. Maar dan kan ik in de eigenschappen van de tabel of wat dan ook geen manier vinden om het model gewoon te wijzigen zonder de tabel te verwijderen (of zonder de wijziging op elke revisietabel aan te brengen).
@opiep27 Als u de SmartProperties voor elk van uw plannen opnieuw uitvoert en de basiskaart wijzigt (via een sjabloon), kunt u vrij eenvoudig alles bijwerken.
Uw revisies zijn al eigenschappen van uw onderdeel. In de nieuwe tabel hoeft u alleen maar of zelfs eigenschappen aan te roepen.