Buigvlaktabel - Negatieve waarden

Hoi allemaal
Ik heb een probleem met de buigtabel die ik gebruik omdat ik de waarden heb getraceerd naar " buigzone " (waarden geëxtraheerd uit onze buigsoftware).
Inderdaad, met deze waarden slaag ik erin om een " .dxf " te verkrijgen met de juiste afmetingen in lengte en breedte in vergelijking met mijn vouwgereedschap.
Het enige probleem is dat de negatieve waarden van de tabel niet lijken te werken, de vouw is standaard en geeft aan dat het standaard de " k " factor aanneemt.

Ik voeg een screenshot van een voorbeeldtabel toe, de waarden van " -5000 " zijn een sleutel om aan te geven dat ik de bijbehorende hoek niet kan buigen.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat hartelijk dank!

Ik vind je laatste waarden erg verrassend, hoe groter de hoek hoe meer het verlies bij de vouw toeneemt.
Voor mij is het niet mogelijk om een negatieve waarde te hebben.
Bijgevoegd is mijn stalen tafel voor 3mm (beschikbaar op hetzelfde forum via zoeken in excel formaat)
Ter informatie, het is mogelijk om volledige lijnen te verwijderen voor hoeken die nooit zijn gebruikt (voor mij stop ik bij 120°, niet de gereedschappen voor een hogere hoek)

Wees ook voorzichtig, Amada (voor mijn vouwmachines) begint vanaf de buitenste ribben tangens voor een hoek tot 90°
terwijl Solidworks begint vanaf het snijpunt...

Dank u voor uw antwoord,
Ik had ontwikkelingstests uitgevoerd tussen de trumpf-software en de Solidworks ontwikkeld, we zijn goed tot op de honderdste van een mm, de waarden zijn ok.

Ik heb gewoon gekozen voor buigzones en niet voor het verlies bij de bocht, de waarde voor een bepaalde hoek komt overeen met de rek van de neutrale vezel. Vandaar een negatieve waarde voor een gesloten hoek omdat er een deductie wordt gemaakt op de afmetingen van de ontwikkeling.

Een visuele trainer had me voorbeelden gestuurd van tabellen waarin ook negatieve waarden worden vermeld, dus ik dacht dat ...

Bedankt voor de tip van de verwijderde regels, heel eenvoudig maar leuk! Wat is de boodschap van solidworks als je een vouw buiten de tafel probeert te ontwerpen?