Hallo, ik kan Excel-tabellen niet "netjes" integreren in mijn solidworks-tekening.
Of ik doe een simpele copy/paste en de tabel is onvolledig, dan als ik de "handgrepen" selecteer worden de excel boxen groter zonder meer boxen te "tonen".
Ofwel plaats ik het document in en blijft het onleesbaar als het wordt afgedrukt.
Welke versie van SolidWorks heb je? omdat ik je tekening wilde zien, om te proberen het probleem op te lossen, maar ik kan het niet openen :x maar ik kan je een voorbeeld sturen en je kunt me vertellen of het werkt:)
In de hoop dat je in ieder geval de 2014-versie hebt :x...
Vertel me nog een keer of het werkt, want ik heb dit document gebruikt om de kleine tutorial te maken;)
Als het niet werkt, kan dit een probleem zijn aan de solidworks-kant of automatisch
Heb je geprobeerd het uit te rekken vanuit het bewerkingsvenster?
Normaal gesproken worden de rijen en kolommen toegevoegd, maar boven een bepaald aantal kan het ingewikkeld worden.
Probeer anders door te gaan met invoegen in het menu en voeg de tabel in die aan de kamer is gekoppeld, maar u zult moeten controleren of deze up-to-date is met de aangebrachte wijzigingen.
Hallo a.leblanc en bedankt voor het bericht, ik heb inderdaad de eerste beschreven methode geprobeerd, maar het is een "belangrijke" tabel met meer dan 40 kolommen en meer dan 100 rijen... En het heeft geen verband met het stuk.