Om gt22 te beantwoorden, met mijn CUBE U30GT-tablet voor 150€, draai ik Need For Speed in HD Ready (1280 x 720 p) met meer dan 30 frames per seconde. Het model dat ik heb aanbevolen, U30GT2, is superieur, zowel qua processor als qua RAM. Op mijn telefoon draai ik hetzelfde spel in Full HD (1080p): je moet de kwaliteit van de reflecties op het lichaam zien om het te beseffen (nou ja, ik heb de Samsung Galaxy Note 3 met quad core 2.3 Ghz en 3 GB RAM)
Ik denk dat Android-apparaten zonder problemen een complexe assemblage van SolidWorks kunnen weergeven, de verbeteringen zouden meer aan de programmeerkant liggen. Maar ik heb Edrawings nog niet getest op Android, dus ik kan het niet zeggen!
Goedenavond
Ik dacht net aan iets... de afhandeling op de computer.
Het is een gebruikelijk feit op mac waar je (met toestemming natuurlijk) de controle over een andere externe machine overneemt en je de volledige weergave van het slave-scherm op de mac (laptop bijvoorbeeld) master hebt.
Je hebt alleen een goede wifi-verbinding nodig, een HD grafische kaart en dat is alles.
Het is niet nodig om tonnen RAM te hebben, een helse processor , omdat al het werk door de slaaf wordt gedaan.
Tegen de prijs is een kleine laptop voldoende, of zelfs een kleine tablet.
bemiddeld met applicaties kunnen worden toegewijd, zoals VNC en andere
@GT22
Ik heb een T5500 herbouwd die ik onlangs had gekocht van een kleine pc-leverancier in Villenoy die hem aan mij had verkocht voor 550 €
met dezelfde configuratie als:
Net toegevoegd 6 GB ECC ram die het doorboorde mijn billen omdat RAM van uitzonderlijke prijs.
Het is niet de hele tijd, maar hij heeft goede plannen omdat hij koopt bij grote bedrijven.
Als iemand geïnteresseerd is, kan ik de onderhandelaar of zelfs tester zijn voordat ik ;) stuur
Hoi aan jou
Ik plaats dit bericht om erachter te komen of er sinds het oorspronkelijke bericht nieuwe touch-tablets zijn gewijd aan CAD?
Bedankt!
Om terug te komen op de afstandsbediening, er is Teamviewer die erg praktisch is (alleen al om de CAD-machine te configureren om permanent of bijna aangesloten te zijn)