Excel-bestandsgrootte in MEP

Hoi allemaal

Ik heb een probleem met het invoegen van een deelfamilie in de bijbehorende tekening. De grootte van deze familie is ongeveer 90 rijen en ik kan deze familie niet schalen om al deze rijen in de MEP-tabel weer te geven. Ik heb er toen voor gekozen om een excel-bestand door te nemen, wat ik niet zo leuk vind omdat ik de link met de familie van onderdelen verlies. Ik heb dan ook de moeite om deze tafel op maat te maken .

Mijn vraag: is er een manier om deze tabellen in Excel te verkleinen of een optie waarmee je alle rijen van een familie van onderdelen kunt hebben door deze in de MEP in te voegen.

Ter informatie: ik ben onder SW2016.

Bedankt voor je hulp!

Hallo

Ik had dit probleem ook al, om daar te komen moest ik mijn deel van de familie opslaan zodat je alles kon zien (door met de zoom te spelen) in mijn Excel-bestand, want het lijkt mij dat wanneer je het in Solidworks importeert, het net een zeefdruk is. Probeer te zien.

1 like

Ik had ook dit fenomeen opgemerkt: excel-weergave = tabelweergave in SW.

Hallo, misschien eens proberen?

Een bestaand bestand invoegen als OLE-object :

1.  Klik op > object invoegen .
  2. Selecteer in het dialoogvenster de optie Maken op basis van bestand.
  3. Klik op Bladeren om een bestand te zoeken en klik vervolgens op Openen .
  4. Maak een keuze uit de volgende opties:
    Beschrijving optie
    Gelede staafHet object is gekoppeld aan het originele document en wijzigingen in het originele bestand worden doorgevoerd in uw SOLIDWORKS-document. Als het object niet is gebonden, is het ingesloten.