Hallo
Ik zou graag willen weten of het normaal is dat een assembly een bestandsgrootte van 45 MB heeft en dat de bijbehorende MEP 150 MB heeft
Er is slechts één pagina, een vooraanzicht en secties (misschien neemt dit ruimte in beslag in het geheugen)
Hallo, om de grootte te verkleinen, kunt u proberen het op te slaan als in een andere map en het origineel te vervangen als het kleiner is.
Inderdaad, afhankelijk van de tekening, het aantal pagina's, het aantal weergaven, de grootte van de tekeningen, kan de MEP groter zijn, of zelfs veel groter dan de assemblage, ik heb in dit geval een heleboel bestanden.
3 likes
Dus ik heb grote foto's als ik meerdere ISO-weergaven in kleur met hoge kwaliteit zet.
Daarna hangt het ervan af of het logo in de cartridge zit en in HD-formaat etc...
Het zijn niet de uitzichten en de afmetingen die de meeste ruimte in beslag nemen, het is de Bling Bling lol
2 likes
Gerald is plannen aan het afstemmen :)
3 likes
@aurelien en J gedrukt op Btillant fotopapier
Ja meneer, we zijn stijlvol of niet... Maar stuur een plan met alleen zwart-wit weergaven naar een fabrikant van luxeproducten voor zijn project en je zult zien dat de afstemming niet zo slecht is.