Hallo
Ik ben op zoek om in Solidworks 2023 een tappen van de Amerikaanse standaard 3/4" - 20 UNEF te maken, maar ik ben helemaal niet bekend met de Amerikaanse normen en ik vind deze standaard niet terug in de boorhulp. Heeft u ideeën of gegevens die u met mij wilt delen om deze threading handmatig uit te voeren?
Fijne dag voor jou.
Hallo; Hier is een link naar een analoge discussie voor het maken van een standaard in de Drilling Wizard.
Hallo; Er was een tijd, lang geleden, dat ik een nieuwe Custom Drilling Standard had gemaakt... Hier is een kleine tutorial. (Zie bijgevoegd bestand) Om vervolgens meer directe toegang tot dit soort gaten te hebben, zet u de meest voorkomende in favorieten in de lijst van de boorassistent.... Het enige wat u hoeft te doen is waakzaam te zijn in geval van Solidworks-updates, zodat de nieuwe versie van de Toolbox uw wijzigingen niet overschrijft. Trouwens, ik raad je ten zeerste af om...
en een ander op een soortgelijk verzoek (als UNF en UNEF inderdaad hetzelfde type aftappen zijn ... Ik heb het niet gecontroleerd.)
Hallo Hoe maak je een 1/4-28 UNF-kraan. Ik kan het niet vinden in de piercing tovenaar. Bedankt
Vriendelijke groeten.
RE-HALLO;
Ik antwoord mezelf (bij gebrek aan gesprekspartners)...
UNC staat voor "Unified National Coarse" → Not Normal American
UNF staat voor "Unified National Fine" → niet voor American Fine
UNEF staat voor "Unified National Extra Fine" → niet voor American Extra Fine
BSW = Britse standaard WhitWorth. → Geen normaal Engels
BSF = Britse standaard Fine. → Niet Engels
Hier is een link naar een overzichtstabel:
Of, nog beter, de " Essential " site: technocalcul.com
https://www.technocalcul.com/FR/visserie_US.html
Vriendelijke groeten.
2 likes