Solidworks printtijd

Hallo, sinds ik de laatste versie van solidworks 2015 sp2 heb geïnstalleerd, heb ik problemen bij het afdrukken, de laadtijd voor een a0-bestand kan tot 10 minuten duren en als ik deze MEP in pdf opsla en afdruk, geen probleem, Ik heb al contact opgenomen met de technische ondersteuning van Axemble, die niets voor mij kon doen.

Beste cartoonistische vrienden, hebben jullie een oplossing, Bij voorbaat dank, hartelijk,

1 like

Hallo

Om niet helemaal opnieuw te beginnen.

Welke tests en manipulaties heb je geprobeerd met Axemble?

Tot ziens.

2 likes

Hallo

Is het hetzelfde als je het met een andere positie probeert?

Je kunt proberen de SolidWorks-instellingen op nul te zetten, zie mijn tutorial:

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

Als dit niet het geval is, kan dit te wijten zijn aan de Windows  KB3072630-update.

U moet het controleren vanuit Windows Update (in het configuratiescherm) of het is geïnstalleerd.

1. Als u Windows Update wilt openen, klikt u op de knop Start .Image du bouton Démarrer Typ in het zoekvak Update en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Windows Update.
  2. Klik in het linkerdeelvenster op Updategeschiedenis weergeven.

Als dit het geval is, moet u het verwijderen door deze tutorial te volgen:

http://www.mycadblog.fr/problemes-solidworks-rencontres-apres-la-mise-a-jour-de-microsoft/

Edit: a priori, je kunt gewoon de KB verwijderen van Windows Update, vervolgens de SolidWorks-installatie repareren vanuit het configuratiescherm > programma's, en het werkt.

Is het hetzelfde als het afdrukvoorbeeld? Met een andere printer?

Is de firmware van de printer up-to-date?

Heb je geprobeerd de stuurprogramma's lokaal te installeren? De nieuwste versie? Een oudere versie?

2 likes

Zw 2015 SP2..... Geen geweldige versie.

Ik raad je aan om over te stappen op SP4.0 die beschikbaar is onder:

https://www.solidworks.com/sw/support/downloads.htm

Het lost uw probleem misschien niet op, maar deze versie is stabieler dan uw SP2.1-versie

Het verbaast me dat de technische ondersteuning je niet kon helpen.....

1e test om te doen:

• Test dezelfde tekening op een ander werkstation
  • Test nog een A0
  • Test op een andere printer

3 likes

Kan SolidWorks  2014 SP4 bestanden uit 2015 openen?

Zo niet, dan kan hij niet meer terug!

Nee, ik denk niet dat SW2014 SW2015 opent

2 likes

Nee, onmogelijk.

Sterker nog, als dat zo was, zou het de SP5 van 2014 zijn.

Maar in ieder geval is het bestandsformaat geëvolueerd op het gebied van compressie en staat het geen achterwaartse compatibiliteit tussen deze twee versies toe.

3 likes

Oh sorry dat ik het verkeerd had gelezen!

Ik dacht dat @flegendre voorstelde om terug te gaan naar 2014, ik had niet gezien dat het niet in de laatst beschikbare SP was!

Ik geef de voorkeur aan en steun dit voorstel om over te stappen naar 2015 SP4 , die veel bugs oplost in vergelijking met eerdere versies!

Dat is het eerste wat je moet doen!

1 like