Ik wilde insteekpennen maken om de plaatsing van de leuningplaten van een wenteltrap te vergemakkelijken, behalve dat de software dit niet accepteert op de ext stringer, het is me gelukt door het plaatwerk van mijn trede te selecteren, maar dit is duidelijk niet het gewenste resultaat (zie foto's). Als ik de binnenkant van mijn stringer selecteer, krijg ik te horen dat het resultaat de stukken zou samenvoegen. Het is gewoon onmogelijk om dit te doen omdat de stringer is gemaakt van een oppervlak en een overgangsvouw.
Probeer je stringer op deze manier te bouwen, zodat je niet door het oppervlak gaat. Je kent de hoogte, de hoek van de kwartslag, de Ø en de breedte van de trapboom, dus je hebt alles wat je nodig hebt om het direct in plaatwerk te maken. Hier is een voorbeeld dat ik bijna 3 jaar geleden in elliptische trainer heb gemaakt.
Ik geef de voorkeur aan de methode van @ac cobra 427 omdat het voordeel van het doen in plaatwerk is dat je heel, heel dicht bij de echte wereld (het echte leven) blijft, wat je veel aanpassingen en verspilde tijd zal besparen, en naast de tijd die je bespaart voor het snijden in het bijzonder.
Ik moet hetzelfde doen als @AC Cobra (plint _elliptique), maar dan op een kegelvormige stam! Om een verticale flat met een lichte hoek te krijgen. Ik kan me voorstellen dat het hetzelfde principe moet zijn als bij een cilinder, maar ik weet moeilijk waar ik moet beginnen. Bij voorbaat dank voor uw hulp
De gemakkelijkste manier zou zijn om een nieuw werkstation te openen en ook zeefdrukken van uw behoefte te plaatsen, omdat we niet allemaal dezelfde versies hadden.