Poging om toegang te krijgen tot een naamloos bestand nadat het is afgelopen. Kesako?

Hallo

Kleine problemen vanmorgen. Ik heb een take-away samenstelling gemaakt van een assemblage met andere assemblages erin. A priori gaat alles goed.

Aan de andere kant, als ik een van de assemblages probeer te openen, krijg ik het bericht "Ik probeer toegang te krijgen tot een naamloos bestand nadat het is afgelopen". Ik klik op ok, de assemblage gaat toch open ... maar ik kan de beperkingen niet meer bewerken (wat een beetje vervelend is.)

Waar het probleem lastig wordt, is dat dit bericht slechts voor 1 van de assemblages verschijnt (de anderen lijken de afhaalsamenstelling correct te hebben ervaren). En ik heb het probleem niet met het native bestand.

Weet iemand wat dit bericht betekent? En vooral, hoe los je het op?

tentative_dacces_a_un_fichier_non_nomme_apres_sa_fin.bmp

Probeer uw beschadigde assemblage te verwijderen en voer de compositie opnieuw uit die moet worden verwijderd.

Mogelijk is er een bug opgetreden tijdens de export.

2 likes
Idem, als je weer een compositie mee naar huis kunt nemen, is dat het gemakkelijkst. Anders kan SolidWorks soms bestanden repareren, maar dat kost tijd.
1 like

Dus typte ik het hele native bestand in opslaan als (deel enz.) en verving het in mijn compositie-assembly. 

Het lijkt te werken, maar goed, ik begrijp in het begin niet echt waar het probleem vandaan komt.

En ik heb het niet aangedurfd om de line-up van de afhaalmaaltijden opnieuw te doen. Ik heb sinds vanochtend te veel zorgen over dit project. Dus als ik een schijn heb van iets dat werkt, bewaar ik het.

Mijn arme haar dat ik vandaag in grote verpakkingen uittrek (tenminste wat er nog van over is).

Dus, eer aan de snelste. Cadeau voor jou Bart ;)

1 like