Ik componeer een tekst door deze in de schets van een stuk te bewerken tot een volume (zie bijgevoegde tekening) Ik gebruik het lettertype Gabriola. Dit geeft het resultaat dat je ziet; de R is slecht getekend, de E en de V overlappen elkaar gedeeltelijk. Het gecreëerde volume is onvolledig.
Welke oplossing stelt u voor (anders dan het wijzigen van het beleid!) om dit probleem zo goed mogelijk te overwinnen?
Hallo; Idealiter verkleint u de lettergrootte (of vergroot u de lengte van de schetsregel waaraan de tekst is gekoppeld). Probeer ook eens de optie " volledig gerechtvaardigd ":
Anders is er nog steeds de mogelijkheid om de tekst om te zetten in een schets (klik met de rechtermuisknop op de tekst en vervolgens " Schetstekst oplossen") om elke letter afzonderlijk te extruderen.
Met het lettertype " Gabriola " zorgt de keuze voor " Bold " ervoor dat de R op zichzelf overlapt... Dit probleem wordt opgelost met de instellingen die worden aangeboden door @coin37coin ... het is jammer, " de Gras... Zo is het leven!"
Wees voorzichtig met het feit van " Los de schetstekst op", uit het geheugen is deze actie onomkeerbaar. Als je de tekst achteraf wilt wijzigen, moet je alles opnieuw doen... Het kan niet opnieuw worden gepubliceerd.
Het voordeel is dat u de tool " Fit Features " kunt gebruiken om overlappingen te verwijderen.
Uit ervaring met het doen van een beetje tekens, SW en lettertypen is het niet altijd gemakkelijk...
Dat klopt: geen weg terug (behalve onmiddellijk (CTRL+Z)). Maar in het geval van @descamps , gezien deze onveranderlijke criteria, zou dit geen problemen moeten opleveren...
Ook hier is het waar: We komen vaak om onze eigen Tipo / Politie te creëren om deze valkuilen te vermijden... Ik denk onder andere aan de " Laser " lettertypen.
Veel dank aan jou. Ik heb inderdaad nagegaan wat u voorstelde. Ik ben er doorheen gekomen. Ik denk dat ik in de toekomst de optie " de schetstekst oplossen" nog zal reserveren voor één of enkele letters (te veel schetscomponenten). Mooie avond
Ja... Het oplossen van tekst is gewelddadig. Blij dat je het gehaald hebt... Het enige dat overblijft is om een van de bovenstaande voorstellen te kiezen als het " Beste antwoord " om deze draad te sluiten ...