Na het installeren van solidworks SP4.0, maak ik een schets, een cirkel, ik wil de zijkant en daar is de afmeting: <MOD-DIAM><12.5>
Ik ben dit probleem nog nooit eerder tegengekomen, ondanks het basisbestand . Prdot Ik had het aangepast aan onze behoeften, evenals de tekenbestanden met onze cartridges en de assemblages.
Ik had ook een probleem bij het openen van een assemblage.
Voorbeeld: Ik open een stap van een client met de naam Bijvoorbeeld: Plan001
Ik open de trede, maar deze wordt niet geopend in de assemblage genaamd: plan001
Het wordt geopend in assem.asmdot, dus ja, ik kan opslaan als en ervoor kiezen om op te slaan in assembly.
maar tot 50 Step-clients per dag, zet de juiste bestandsnaam terug en moet nog steeds de back-upinstellingen wijzigen, ik zou graag willen weten of iemand ooit een probleem van dit type is tegengekomen of dat iemand ervan op de hoogte is
PS: Ik weet niet of het begrijpelijk is, maar bij voorbaat dank
Thuis werkt het heel goed, heb je ooit geprobeerd solidworks te repareren of opnieuw op te starten??? Heeft u ook de hotline gebeld als u in onderhoud bent???
Waarschijnlijk een pad naar het symboolbestand dat verloren is gegaan.
Kijk in tool/optie/bestandslocatie naar het symboolbibliotheekbestand en/of het definitiebestand van het symboolformaat. en zet het oorspronkelijke pad terug (zie het pad op een ander station indien mogelijk.)
EDIT: In het algemeen, als ik het me goed herinner, omdat het thuis gepersonaliseerd is, is het in:
Vergelijk jouw instellingen met de mijne en test de verschillen om te zien of het van de instellingen is. Ik heb er alles aan gedaan om niets te missen...
Het probleem doet zich vaak voor tijdens een nieuwe installatie van SolidWorks, de locatie van dit bestand verandert vanwege het jaar in de map, maar SW verwijst nog steeds naar het oude pad dat aan het einde leeg is.
Wanneer je een nieuwe versie van SW opnieuw installeert, moet je letten op de vinkjes en berichten ten opzichte van de oude versie; anders verwijst SW naar de oude locaties