Citaat tekst op solid Works

Hallo

Ik heb een probleem met Solidworks

Na het installeren van solidworks SP4.0, maak ik een schets, een cirkel, ik wil de zijkant en daar is de afmeting: <MOD-DIAM><12.5>

Ik ben dit probleem nog nooit eerder tegengekomen, ondanks het basisbestand . Prdot Ik had het aangepast aan onze behoeften, evenals de tekenbestanden met onze cartridges en de assemblages.

Ik had ook een probleem bij het openen van een assemblage.

Voorbeeld: Ik open een stap van een client met de naam Bijvoorbeeld: Plan001

Ik open de trede, maar deze wordt niet geopend in de assemblage genaamd: plan001

Het wordt geopend in assem.asmdot, dus ja, ik kan opslaan als en ervoor kiezen om op te slaan in assembly.

maar tot 50 Step-clients per dag, zet de juiste bestandsnaam terug en moet nog steeds de back-upinstellingen wijzigen, ik zou graag willen weten of iemand ooit een probleem van dit type is tegengekomen of dat iemand ervan op de hoogte is

PS: Ik weet niet of het begrijpelijk is, maar bij voorbaat dank

Hallo Julien,

Thuis werkt het heel goed, heb je ooit geprobeerd solidworks te repareren of opnieuw op te starten??? Heeft u ook de hotline gebeld als u in onderhoud bent???

1 like

Ja, op dit moment is de hotline niet beschikbaar, daarom heb ik hier gepubliceerd ..

en ja, ik heb de SP4.0 opnieuw geïnstalleerd, het is nog steeds hetzelfde

Waarschijnlijk een pad naar het symboolbestand dat verloren is gegaan.

Kijk in tool/optie/bestandslocatie naar het symboolbibliotheekbestand en/of het definitiebestand van het symboolformaat. en zet het oorspronkelijke pad terug (zie het pad op een ander station indien mogelijk.)

EDIT: In het algemeen, als ik het me goed herinner, omdat het thuis gepersonaliseerd is, is het in:

C:\ProgramData\solidworks\Solidworks 2014\lang\english

4 likes

Hier is het bestand te vinden volg deze link en het antwoord van .PL

http://www.lynkoa.com/forum/mise-en-plan/probleme-mod-diam-solidworks-2016

1 like

Vergelijk jouw instellingen met de mijne en test de verschillen om te zien of het van de instellingen is. Ik heb er alles aan gedaan om niets te missen...

parametres.pdf

Ja, dat is gelukt

Het was prima in bestandslocaties

Bekijk mijn bijlage

aan de andere kant, het GTOL-bestand. SYM is (voor mijn functie) in

C:/Windows/Instaler .. ... ..

Instaler is geen bestand maar een notitieblok met verschillende gegevens, waaronder de GTOL. SYM (dus onmogelijk om het te vinden in solidworks)

Dus ik heb deze gegevens gekopieerd en ze rechtstreeks naar de Windows-map gekopieerd en bingo het werkt.

alsof je hier sneller bent dan de Hotine en met een beetje onderzoek komen we er wel! Dank u beiden

solution.jpg
1 like

Ja, het is het beroemde GTOL-bestand. SYM

De SW 2016-versie van het toegangspad

C:\ProgramData\solidworks\Solidworks 2016\lang\english

Het probleem doet zich vaak voor tijdens een nieuwe installatie van SolidWorks, de locatie van dit bestand verandert vanwege het jaar in de map, maar SW verwijst nog steeds naar het oude pad dat aan het einde leeg is.

Wanneer je een nieuwe versie van SW opnieuw installeert, moet je letten op de vinkjes en berichten ten opzichte van de oude versie; anders verwijst SW naar de oude locaties