Onderwerpen en producten die op Lynkoa worden behandeld

Hallo aan de hele gemeenschap, en aan het personeel van Lynkoa,

Sommige onderwerpen lijken geen aanhangers te vinden op Lynkoa en sommige producten zijn niet opgenomen in de lijst van CAD-producten (van het profiel van de eigenaars en van de publicaties voor de categorie waarop de vraag betrekking heeft).

Ik denk specifiek aan Solidworks PCB's, Solidworks Flow Simulation en Solidworks CAM's, maar dit kan ook van toepassing zijn op andere producten en add-ons.

Hoewel voor dit laatste het begrip CAD meer discutabel is, moet technisch gezien het ontwerp meestal rekening houden met het type machine dat het zal bewerken, met zijn beperkingen, en bijgevolg de manier dicteren waarop de ontwikkeling van een onderdeel wordt benaderd. Als zodanig is het maken en simuleren van het gereedschapspad via Solidworks CAM een grote hulp. Zou hij niet legitiem zijn plaats hebben op Lynkoa ?

Wat betreft Solidworks PCB's, dit is duidelijk een CAD-kwestie, dus zou het niet verdienen om in de productlijst te worden opgenomen?

Lijkt Solidworks Flow Simulation u daarentegen minder legitiem dan Solidwork Simulation , dat al aanwezig is?

Zijn er specifieke redenen voor deze uitsluitingen?

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Er is de verbetergroep  waar we voorstellen kunnen doen en anders is er het rapport, een probleemgroep  of we kunnen ook publiceren als het je kan helpen.

7 likes

Hallo @ac cobra 427

Ik had deze groepen inderdaad al gezien en was van plan me aan te melden. Bedankt voor de herinnering, het is nu klaar.

De vragen die ik hier stel, zijn echter gericht aan het grootste aantal mensen en kunnen onderwerp van discussie zijn, dus ik vind het relevanter om het op een meer open plaats te publiceren.

Cdt

1 like

Hallo Sylk,

Dank u voor deze constructieve opmerkingen. Wij zullen hier rekening mee houden

Aan iedereen die deze vraag leest , aarzel niet om ons uw opmerkingen te sturen over de thema's en producten die op Lynkoa/myCADservices worden behandeld

We zullen ervoor zorgen dat we er een samenvatting van maken voordat we het forum bijwerken

Cdlt

Alan

3 likes

Hallo acombier

Bedankt voor de overweging.

Vriendelijke groeten.

PS: Ik denk dat ik tijdens het scrollen naar beneden op de pagina op de smartphone per ongeluk op "misbruik melden" in je bericht heb geklikt... Het is duidelijk geen probleem, integendeel, en ik bied mijn excuses aan voor deze verkeerde behandeling. Met vriendelijke groet.

Hoi allemaal

14 maanden nadat ik het heb gedaan, neem ik de vrijheid om deze suggestie opnieuw te lanceren, soms is het verloren gegaan in uw bedoelingen om het forum te verbeteren.

Bedankt.

Hallo, om een verzoek in te dienen is er nu een link voor de community manager "Coralie":

Anders kom @Coralie hier waarschijnlijk nu langs!

2 likes