Toleranties zichtbaar op M.E.P en in schetsen

Hoi allemaal

De vraag lijkt me heel eenvoudig, maar ik heb het antwoord niet: Na het ontwerp van een stuk heb ik een M.E.P. gemaakt.
Voor sommige weergaven heb ik de SW-tool gebruikt om de afmetingen van de schetsen te importeren.
Het probleem is dat wanneer ik toleranties op deze afmetingen in de M.E.P. toevoeg, ze ook in de schetsen verschijnen als ik ze niet wil.

Vandaar mijn vraag: Is het mogelijk om de toleranties op de afmetingen van de schets te "verbergen" terwijl ze op de M.E.P. blijven terwijl het afmetingen zijn die uit de schetsen zijn geïmporteerd?

Bedankt voor je antwoorden en een fijne dag

Wanneer u uw afmetingen in de tekening importeert en er toleranties aan toevoegt, wijzigt u in feite de afmetingen van uw schets. Als u de afmetingen van uw schets niet wilt wijzigen, moet u de maatvoering "met de hand" in uw tekening opnieuw uitvoeren.

6 likes

Hallo

Het spijt me, maar het is niet mogelijk omdat je de ribben uit je 3D importeert. Als u een van deze wijzigt, volgen ze in de 3D of MEP. Als u de toleranties in de MEP wilt, moet u de beoordeling handmatig opnieuw uitvoeren met de toleranties....

3 likes

Verdomme, de tijd dat ik mijn antwoord typ iemand en passeerde.. ^_^

1 like