Hallo
Ik heb een plaatwerkonderdeel gedownload en ik kan het niet wijzigen en zelfs de bouwboom verschijnt niet. sterker nog, ik probeer het uit te vouwen, maar zonder resultaat. Oplossingen?
Hallo
Ik heb een plaatwerkonderdeel gedownload en ik kan het niet wijzigen en zelfs de bouwboom verschijnt niet. sterker nog, ik probeer het uit te vouwen, maar zonder resultaat. Oplossingen?
Hallo, dit is geen plaatwerkonderdeel (gegenereerd door SheetMetal)
Dit pictogram geeft aan dat het een vaste stof is zonder geschiedenis.
Als de geometrie voldoet aan de buigregels, is het mogelijk om de functies te herkennen.
Allereerst moet u de plaatwerkinstellingen maken
Probeer dan totale herkenning.
Ik heb al geprobeerd totale herkenning, maar het werkte niet ..
Sinn, weet je of er een manier is om de geschiedenis te herstellen?
Hallo, het is mogelijk dat de persoon met opzet de geschiedenis verwijdert door het bestand in een indeling op te slaan en vervolgens het bestand native opnieuw op te slaan
Je behoudt dus alleen het lichaam en verwijdert de functies...
Goedemiddag
G.
Geen manier om de originele geschiedenis van een Solid te vinden zonder geschiedenis !
Uiteindelijk kun je met FR1 enkele functies, gaten , extrusies, enz. herkennen, maar het zal geen plaatwerkgeschiedenis zijn.
Probeer gedeeltelijke herkenning.
Als ik het bestand bijvoeg, zal ik proberen daar naar te kijken.
Wat bedoel je met FR1?
Functieherkenning (ONDERDEEL ONTWERP werkplaats niet Plaatwerk dus niet uitgeklapt).
OK bedankt
Hallo
Een andere oplossing kan zijn om een oppervlak te extraheren (oppervlaktemodule) en dit oppervlak opnieuw op te bouwen (Reglue tool). Soms vindt Catia het originele oppervlak voordat ze gaat snijden, verbindingsradiussen, enz. die dit oppervlak mogelijk heeft ondergaan.
Maar nogmaals, het geeft niet het uitgevouwen, en je moet het voor alle oppervlakken doen.