Felicitaties aan @zozo_mp, @sbadenis, @lynk, @stefbeno, @d.roger voor hun vele bijdragen gedurende het hele jaar. Elk ontving het diploma van de beste bijdrager van het jaar, 1000 punten op hun profiel en een geschenk om hen te bedanken voor hun hulp aan de gemeenschap. Hun sterke ervaring heeft veel gebruikers geholpen hun problemen op SOLIDWORKS op te lossen.
Wat als jij dit jaar ook deel uitmaakte van het podium van topbijdragers?
Ik maak van deze gelegenheid gebruik om alle andere bijdragers te bedanken voor alle intelligentie en knowhow die ze op dit forum delen. Maar ik bedank ook degenen die om hulp vragen, want heel vaak zijn dit specifieke situaties waarmee we in ons persoonlijke universum niet worden geconfronteerd. Door deze vragen verrijken we onszelf omdat het onze blik op de wereld verbreedt.
Een kleine knipoog ook naar onze studenten die op zoek zijn naar oplossingen die soms behoorlijk technisch zijn (gedraaide trap van Léo Coutant, metgezel van het huiswerk) en deze briljant implementeren in co-design. Het doorgeven van enige kennis is belangrijk.
Net als onze bijdrager nr. 1 @Zozo_mp, is delen de belangrijkste bron van kennis en daarom de essentiële brandstof voor dit forum. Bedankt allemaal voor jullie bijdragen, of je nu in de top 5 staat of niet, het maakt me niet uit, want elke druppel water is essentieel om dit forum aan de top te houden.