Topbijdragers van het jaar 2022

Hoi allemaal

Net als in 2021 vernieuwen we de verkiezing van de topbijdragers van het jaar 2022 :star_struck:

Dit jaar werden meer dan 3000 antwoorden gepost op zo'n 800 CAD-vragen over SOLIDWORKS, CATIA-software, enz. Dankzij jou slagen veel gebruikers erin om elke dag hun CAD-problemen op te lossen, dus bedankt! :pray:

Onder u liepen 5 leden over het podium en gaven een maximum aan antwoorden.
Ontdek nu de ranglijst!

1e: @sbadenis met 280 antwoorden
2e prijs: @Sylk met 254 antwoorden
3e prijs: @Zozo_mp met 246 antwoorden
4e prijs: @stefbeno met 169 reacties
5e prijs: @m_blt met 107 antwoorden

Een dikke proficiat en dank aan deze topbijdragers van het jaar die elk een Illicado cadeaubon ter waarde van 75€ winnen, we kunnen ze allemaal feliciteren! :clap:

Maar wie worden de grootste bijdragers van het jaar 2023? Antwoord volgend jaar!! Veel succes aan iedereen! :slight_smile:

Fijne dag
Coralie

6 likes

Een grote bravo, maar bovenal een grote dank aan onze top 5 voor hun betrokkenheid en hulp op dit forum, maar ook een grote dank aan iedereen die er is om ons te helpen :+1:

5 likes

Felicitaties aan alle bijdragers en een grote dank aan hen!! …
@+.
AR

3 likes

Gefeliciteerd met je bijdrage en het is leuk om iets te bieden aan de topbijdragers voor de tijd die ze besteden aan het beantwoorden van andermans problemen en het levend houden van de gemeenschap :clap: :clap: :clap: :clap:

4 likes

Dit is een mooi voorbeeld van solidariteit! Altijd klaar om leden van de gemeenschap te helpen.
Nogmaals gefeliciteerd, en bedankt.

3 likes

Gefeliciteerd!!
@sbadenis 1ste. Voor de gemeenschap vecht hij tegen Denis :nerd_face: Gefeliciteerd!

Van mijn kant is het een genoegen en het minste wat ik kan doen om een gemeenschap te helpen die ons zoveel helpt.

2 likes

Bedankt @Coralie voor het cadeau

Bedankt aan al onze collega's om elkaar te helpen!

Ik ben altijd verbaasd over de intelligentie en de relevantie en diepgang van de gegeven antwoorden, en dat voelt goed omdat het ook een goede remedie is tegen sceptici.

Met vriendelijke groet, de (bijna wereld)kampioenen

3 likes

Het beste aan dit forum en zijn leden is dat het zelfs vragen beantwoordt die we onszelf nog niet hebben gesteld.
We leren zoveel door de vragen en antwoorden te lezen van onderwerpen die ons niet lijken aan te gaan of te interesseren.

3 likes

Ik ben vaak verbaasd over het niveau van sommige antwoorden en de snelheid waarmee ze binnenkomen.

Felicitaties aan alle bijdragers, laten we niet vergeten dat we er soms door een interventie die klein lijkt in slagen om de volledige oplossing te vinden.

6 likes

Hoi allemaal
Een beetje verrast door dit onverwachte resultaat, maar eindelijk vereerd om in de top 5 bijdragers te staan.
Fijn weekend aan de leden van het forum.

4 likes

Hallo @m_blt

Wees niet verrast, want met een verhouding van 76 Beste oplossingen uit 237 gemaakte berichten, is dit een zeer, zeer goede score, de onderwerpen niet meegerekend waarvoor nieuwe aanvragers niet het juiste antwoord hebben gekozen.
Ik heb het niet over de hoge kwaliteit van de informatie die in elk antwoord wordt verstrekt.

Vriendelijke groeten

3 likes

Ik zou benieuwd zijn naar de beste aanbieders van goede antwoorden.

6 likes

Felicitaties aan de topbijdragers,

4 likes

Gefeliciteerd en bedankt voor het levendig maken van dit forum

4 likes

Hallo @Coralie
Goed ontvangen de cadeaubon. Bedankt! :blush:

"12 maanden geldig vanaf de datum van aankoop", de datum van aankoop is 16 december 2022?

2 likes

Cadeau goed ontvangen! Bedankt!

2 likes

Ook goed ontvangen, de verrassing kwam tijdens mijn vakantie.
Felicitaties aan de Top bijdragers, maar ook aan alle andere deelnemers die elke dag bijdragen op dit forum.

3 likes

U kunt de exacte einddatum achterhalen door uw kaart te registreren en te registreren op de Illicado-website.

2 likes

hallo @Sylk ik bevestig dat de aankoop op 16 december is gedaan :slight_smile:

2 likes