Alle onderdelen van de assemblage die in een zak bewegen

Misschien heb ik een oorzaak gevonden.

Als ik een dubbelklikwiel doe voor een zoomlens in het beste geval, kan ik niets zien. Dus ik denk dat er ergens een verloren element moet zijn dat ik niet kan vinden.

Zelfs als ik alle elementen van mijn assemblage schrap, ben ik in het beste geval ver verwijderd van mijn oorspronkelijke assemblage als ik inzoom (dubbelklik roulette).

Test door uw symmetrische component te verwijderen

o.a. symmetrische plaatwerkcomponenten

Zet vaak de souk ;-(

1 like

WG 22.

Ik heb mijn systemen verwijderd en niets helpt.

Ik denk dat ik mijn vergadering opnieuw moet doen.

Updaten naar SP3 2016 is verplicht!

Het is normaal dat je meer bugs hebt in de SP2-versie...

2 likes

Probleem dat zich al voordeed op versies van vóór 2016.

Radicale oplossing: plaats de door "spasmofilie" aangetaste assemblage in een nieuwe assemblage, ontleed de laatste en neem vervolgens op door de oude te overschrijven.

Nou, een paar nadelen tussen de montagefuncties, configuraties, beperkingen... die verdampen als gevolg van ontbinding...

Om te zien, als uw assemblage het toelaat, of deze walkthrough uw probleem oplost

1 like

Ik ben aan het kijken of ik kan mgr in SP2 volgens PDM.

op dit moment heb ik mijn montage helemaal opnieuw gedaan ...

Dank aan jullie allemaal.

Een beetje feedback van een school die het probleem had gehad, het kwam van de beperkingen en van een of twee in het bijzonder.

Hij had ze allemaal in een verwijderde staat gezet en ze vervolgens een voor een opnieuw geactiveerd terwijl hij de assemblage verplaatste om te zien welke hem lastigviel.

3 likes

Inderdaad, @Drix49, het roept ook herinneringen op aan Solidworks 2012 nu je erover praat!!

Vriendelijke groeten

1 like

Drix 49.

Inderdaad, ik heb geprobeerd het in een assemblage in te voegen en geen bug meer, aan de andere kant wist ik niet dat je het kon afbreken :/ .

In ieder geval bedankt allemaal.

Hallo

Ik heb dit probleem ook regelmatig, hoe onaangenaam het ook kan zijn, het lijkt erop dat het alleen visueel is.

Ik ontdekte dat het meestal te wijten was aan de botsing tussen twee complexe oppervlakken die tot twee verschillende delen behoren die aan elkaar zijn blootgesteld. De oplossing is om de oppervlakken die met elkaar in contact komen te vinden en een van de twee delen los te laten en vervolgens nieuwe beperkingen te creëren.

1 like