Ik moet een solidworks-assemblage overbrengen naar een feeder. Aangezien deze assemblage uit ruim honderd onderdelen bestaat, is er een manier om de assemblage over te dragen zonder ook de onderdelen waaruit deze bestaat te verzenden (type ontleding om te nemen met een ASM + de PARTS ).
Op dezelfde manier is er een manier om de stukken te "transformeren" in een solide dood.
Simpel gezegd: stuur een lichte montage, geen geschiedenis van onderdelen en dat kost me geen 2 uur om te doen. Ik kan het niet in e-drawing doen, mijn leverancier moet deze assemblage gebruiken om zijn onderdelen te proberen.
Als je daarentegen alle onderdelen van de assemblage zonder de bouwboom moet bewaren, kun je exporteren naar IGES die je opnieuw kunt importeren in SolidWorks (maar imports zijn altijd een bron van problemen...)
Nadat je al de kans hebt gehad om het te doen, is de eenvoudigste nog steeds de etekening waarmee je onderdelen kunt laten verdwijnen en echt een goede manipulatie zonder gedwongen te worden om een geweldige betaalde software te hebben om alles te extraheren
IGS STEP is uitgerust met de mogelijkheid om de onderdelen via herkenning opnieuw te doen, terwijl de edrawing alleen de mogelijkheid krijgt om te meten en de kijker vrij is.
Als laatste is Mycadplace voor een Franse provider erg goed, als je zoals ik alleen buitenlanders hebt, is het zo overbodig dat ik mijn abonnement niet verleng.
De bovenste c is om de e-tekening te verzenden met de downloadlink van de gratis software
Persoonlijk raad ik je aan om je assemblage (sldasm) als onderdeel (sldprt) op te slaan en ervoor te kiezen om alleen de externe onderdelen te herstellen (zie bijgevoegde bestanden).
Om het zo veel mogelijk lichter te maken, moet u eraan denken om onnodige onderdelen (bijv. schroeven, enz........) te verwijderen voordat u "het zo mogelijk bewaart"