Ik heb een heel eenvoudig meubelstuk gemaakt met SolidWorks en ik had het plan graag in stukken willen "laten exploderen" met de ribben zoals 4 poten van 46x46x850, 2 plannen van xxx, 6 schoenplaatjes van xxx,... Is het mogelijk?
Hallo, ik kan het niet openen omdat het een toekomstige versie is. Aan de andere kant weet ik dat het voor jou mogelijk is om het vanuit je kamer te doen
om integratie te maken; Exploded view en de zeer intuïtieve elke keer dat je op een lichaam klikt, verschijnt er een drievlakker waarmee je kunt plaatsen waar je maar wilt. Doe dit voor elke body en wanneer je valideert, wordt er een configuratie gemaakt.
Het enige wat u hoeft te doen is een isometrische weergave in uw tekening te plaatsen en de configuratie "exploded view" te selecteren in de property manager (aan de linkerkant van uw scherm).
Ik hoop dat ik je heb geholpen;) Vriendelijke groeten
Aangezien u zeer verschillende volumelichamen heeft, kunt u van uw deel uw onderdeel omzetten in een gelaste constructie, die tot doel heeft de identieke lichamen te groeperen op vorm en afmeting. Dan hoef je alleen nog maar eigenschappen aan te maken op de artikelitems die dimensies ophalen. Maak vervolgens een nomenclatuur van uw lijsten van elementen met een tabel die goed geschikt is om de eigenschappen op te halen.
Het probleem in uw bestand is dat er geen afmetingen zijn die uw schetsen aansturen. Daar moeten we dus beginnen. Bovendien maakt het het voor u gemakkelijker om uw werkbank aan te passen.
Als alternatief kunt u uw ontwerp maken in het kader van de montage. Dat zou verstandiger zijn!
Ik voeg het bestand toe met het begin van een track.