We hebben een klant die ons vraagt om zijn plannen opnieuw uit te voeren met een paar aanpassingen. Maar deze klant kan deze plannen alleen in PDF verstrekken. Graag willen wij deze tekeningen in SolidWorks kunnen openen om de gevraagde gewijzigde CAD-aanzichten in te voegen.
We hebben de PDF kunnen omzetten naar DXF, maar de teksten/afmetingen passen niet, alleen de regels zijn geëxporteerd.
Het is een truc, maar als je een zeefdruk van je PDF maakt en je plakt deze in een Word-bestand, dan maak je een neptekening met de weergave die je wilt toevoegen en je legt de weergave vast met de opnametool en je plakt deze op de andere schermafdruk.
"We hebben de PDF kunnen omzetten in DXF, maar de teksten/afmetingen komen niet door, alleen de regels worden geëxporteerd."
Als je je dxf in Autocad opent, verschijnen dan de teksten of alleen de regels? Het is verrassend dat alleen de streken voorbijgaan, er kan een probleem zijn met een niet-herkend lettertype in uw PDF-> DXF-conversie
Dan het importeren naar Solidworks, je moet de importopties zorgvuldig kiezen voor de conversie naar de tekening. Dan is er nog alle correctie van de dimensieschalen in de detailaanzichten.
kun je me meer vertellen over de schaal- en importconfiguraties van een DXF? Ik zit met hetzelfde probleem en ik denk dat jij de oplossing hebt voor veel van mijn problemen