Er is een probleem met de holle delen op de nek, je hebt een ondersnijding die geen constante dikte mogelijk maakt, bij 1.8 kruisen de oppervlakken elkaar. Ik zal morgen zien wat ik met je kan doen als ik wat tijd heb, maar we moeten de hoeken in de holle delen bekijken.
Deze extrusie moet in verschillende fasen worden uitgevoerd, de ruwe vorm (de pan) moet worden gemaakt, vervolgens moet het rechte deel aan het einde worden gesneden en moet er een oplossing voor het handvat worden gevonden (de hoeken verkleinen). Je hoeft natuurlijk maar aan één helft te werken en dan een symmetrie te maken.
En hoe wil je dit stuk (!undercuts!) maken? Van welk materiaal zal het gemaakt worden? Waarom dan 1,8 mm dik?
Hallo
Ik bevestig het begin van een stuk (dikte 1,8), gebrek aan tijd, ik ga later verder als ik kan.
boite_ar_3.sldprt
Let op de verbindingen tussen de oppervlakken, deze moeten worden aangepast (fusie tussen de 2 lichamen).
Heb je het geprobeerd door een buitenoppervlak te maken met een tussenruimte van 0 mm en deze te verdikken tot 1,8 mm?
Het enige wat u hoeft te doen is het volumetrische lichaam te verwijderen...
Het enige dat overblijft is het verfijnen van de oppervlakken ter hoogte van de uitsparingen in de schaal op het handvat, het moeilijkste deel is gedaan en je zou de rest moeten kunnen doen...
boite_ar_3. stap
Het gekozen antwoord is niet het laatst geposte stuk, dit is nog niet af.
Het is beter om deze te kiezen:
http://www.lynkoa.com/sites/default/files/questions/answer/07/02/2017/boite_ar_3_0.sldprt