Van een gezicht een spiegel maken

Hallo

Met SolidWorks wil ik een vitrine maken met een spiegel erin.

Hoe maak je voor een presentatie van een kant een spiegel?

Bedankt.

Hallo

In SolidWorks zelf of met een PhotoView 360 rendering?

Hallo, de weergave is niet slecht met metaal / verchroomd en vervolgens in de geavanceerde instellingen de spiegelspreiding en de kwaliteit van de reflectie ten volle pushen

1 like

Hallo

Ik weet niet zeker of er een spiegel op SW is. Misschien moet je een Chrome-achtig gezicht plaatsen

Hallo

In solidworks heb je een spiegelbeeld (zie bijgevoegde afbeelding), je sleept het op je onderdeel en het is goed.

1 like

Hallo

In solidworks heb je een spiegelbeeld (zie bijgevoegde afbeelding), je sleept het op je onderdeel en het is goed.

capture_1.jpg
4 likes
Mdr, bedankt dat je ons eraan herinnert dat je moet weten hoe je het eenvoudig kunt maken voordat je het ingewikkeld maakt.
2 likes

Hallo allemaal en bedankt voor je antwoorden, ik heb beide technieken geprobeerd, het is mooi, maar ik ga mijn pijn doen, de reflectie werkt niet op het element (reflectie van de wanden van de vitrine of andere onderdelen van een assemblage).

Denk je dat dit mogelijk is?

Bedankt.

Heb je geprobeerd om

Spelen met lichtjes

om meer toe te voegen 

Spelen met reflectie

Dat is het probleem. Het spiegeleffect is redelijk goed, maar wat het reflecteert is niets meer of minder dan een beeld dat wordt gebruikt om een omgeving weer te geven.

De enige oplossing is om het materiaal te kopiëren en een afbeelding toe te passen die de gewenste omgeving weerspiegelt.

Met andere woorden, associeer het materiaal met een foto van een bepaalde omgeving, of de afbeelding van een weergave die, in dit specifieke geval, een realistische weergave van uw raam zou zijn...

Het is een beetje (veel) werk...

1 like

Ja, zoals Yves zegt dat ik groet 

Veel werk om iets levensvatbaars te doen

http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Basic_Lighting_Controls.htm#doc1292868312524

@+

Met fotoweergave zijn de reflecties van de spiegel correct (het is niet alleen de achtergrond die op de achtergrond wordt toegepast) 

PS zie het tv-scherm getransformeerd in een spiegel op het beeld

maison_15.jpg

Natuurlijk denk ik dat ik het daarbij laat, nogmaals bedankt aan iedereen.

@Js Gelieve "het beste antwoord" op de vraag aan te duiden :-)

@Greg Het is leuk bij jou thuis, ik vind de inrichting leuk :-)

Het is maar een droom, mijn vrouw verbiedt me om een motorfiets als decoratie te plaatsen! Of zelfs een mooie chromen tweeling! En ze houdt ook niet van Chesterfield banken! ZE WETEN ER NIETS VAN! snuiven snuiven