Coördinatensysteem en sortering van hoeveelheden

Hallo

Ik heb een klein sorteerprobleem in mijn nomenclaturen. Als ik ze sorteer op merk of hoeveelheid, rangschikt hij ze als volgt: 1; 13 ; 124 ; 2 ; 3 ; 34 ; 5 ; 8 ; 81 ; 82 ; 9 en niet in oplopende volgorde. Is er een aanpassing nodig?

Goedenavond

wanneer u met de rechtermuisknop op de kolom klikt en Sorteren selecteert U moet alle vakjes in Groepsitems uitvinken en Numeriek aanvinken in het gedeelte Methode. Nu zou het moeten werken.

Oeps, dsl, ik heb er niet op gelet dat het voor elektrisch was.

@Ac cobra 427  Geen probleem ;-)  

want omdat het de nomenclatuur is, is het waarschijnlijk hetzelfde programma  (zijn niet gek op SW), omdat een nomenclatuur  slechts een query is en een "vulbereik", niet genoeg zonder 's nachts op te staan om naar je ouders te schrijven!!

Dank u voor uw antwoorden, maar in SW Electrical zijn de gegevenskolommen beperkt volgens de gekozen nomenclatuur (kabel, materiaal, draad, ...) en er is geen sorteermogelijkheid behalve omhoog/omlaag op de gekozen kolom. Rechtsklikken wordt alleen gebruikt om de lijst met beschikbare kolomgegevens weer te geven.

Hun nomenclatuursysteem is, denk ik, slecht doordacht. Soms hebben we 35 keuzes van kolommen en andere slechts 4. En je kunt geen verschillende soorten in één nomenclatuur mengen, bijvoorbeeld kabel en hardware. Natuurlijk, als je weet hoe je in SQL moet coderen, is niets onmogelijk, helaas is dat niet mijn geval.

Een probleem dat nog moet worden opgelost.

Hallo

Probeer te zoeken in het tabblad "Sorteren en opsplitsen".

Hier zijn de sorteerinstellingen met de mogelijkheid om er meerdere tegelijk te doen.

Om toegang te krijgen, moet u naar het nomenclatuursjabloon gaan. Toegang voor eigendommen in de vastgoedbeheerder.

Ik hoop dat dit je zal helpen en sorry dat ik nu pas antwoord, ik kom niet vaak op het forum.

Vriendelijke groeten

1 like