Een deel afkappen

Hallo

Ik zou dit stuk willen inkorten, het deel in het rode kader verwijderen.

Dit heb ik gedaan door aan het eind een schets te maken door het materiaal eruit te halen, maar het blijft nog steeds in de bouwboom staan, hoe verwijder ik dat?

doe-het-zelf

capture.jpg
1 like

Hallo

Kun je je stuk met de schets in de post doen??? Als je materiaal door alles verwijdert, werkt het niet???

1 like

Als je een scheidslijn zet

je zou 2 stuks moeten hebben

Neem dus elk stuk gedeeltelijk op

En je houdt degene die bij je past

Of je maakt een kubus die  het te verwijderen deel omvat

U slaat op in een nieuw bestand

en je verwijdert deze kubus, dan moet je alleen het stuk buiten beeld laten staan

Hier zijn enkele van de oplossingen

Maar er zijn andere manieren als het nodig is

@+ ;-)

1 like

Hallo

A priori, doe een "opslaan als..." " in een neutraal formaat zou de aanmaakgeschiedenis moeten verwijderen.

1 like

Wat is het originele bestandstype??? Het ziet eruit als een bestand dat afkomstig is van het STL-formaat. Als dit ooit het geval is, kunt u het als volgt in volume openen...

comment_ouvrir_un_fichier_stl_en_solide.pdf
1 like

Hallo

Hier is het stuk en de vangst

doe-het-zelf

round_fan_duct_-_no_notch.zip

Maar nu heb je het al ingekort!!

Ja, het is verwisseld, maar ik dacht dat het mogelijk was om dit deel van de bouwboom te verwijderen, gewoon een esthetisch detail.

doe-het-zelf

U kunt een map maken om de functies niet meer te zien en met de rechtermuisknop op Geïmporteerd1 klikken en daar maakt u een map aan en plaatst u daar de andere functies. Er zal alleen de map in uw creatieboom zijn. Zie PJ

dossier_arbre_de_creation.7z

Ik heb een fout bij het openen van je rits, kun je het me in .zip of .rar aandoen?

doe-het-zelf

Hier is het DSL...

dossier_arbre_de_creation.zip

Nou geweldig dank je

doe-het-zelf