Zoek een formaat van foto's zonder te openen

Hallo

Ik wil de vorm van mijn A0 , A3 tekening weten ... zonder de plannen te openen

Iemand een idee?

Hallo

Zonder het plan te openen zie ik alleen een beetje een doe-het-zelf oplossing die bestaat uit het schrijven van een programma om het slddrw-bestand als een tekstbestand te lezen om de tekst te vinden die overeenkomt met het pad van het plansjabloon (door het planbestand in Notepad++ te openen, zien we deze informatie in harde, zie bijgevoegde afbeelding).

Anders is het via de API's mogelijk om Solidworks snel in onzichtbare modus te openen en vervolgens dit plan te openen om het formaat te verhogen --> klein programma om te schrijven.

Vriendelijke groeten

capture.png

Hallo

In de integratietool van myCADtools heb je deze functie in de voorwaarden.

Hiermee kunt u in bulk een op indeling gebaseerde eigenschap aan uw bestanden toevoegen. Dit maakt het gemakkelijker om de informatie te visualiseren.

Anders moet je een dev doorlopen met de GetSheetProperties Method API (ISwDMDocument13) 

A+

1 like

Hallo

U kunt het voorbeeldvenster in Windows-vensters gebruiken en de indeling afleiden op basis van de grootte van het titelblok.

2 likes

Hallo

U opent solidworks explorer en wanneer u uw plan selecteert, krijgt u een weergave waarmee u het formaat op het tabblad Eigenschappen kunt zien.

2 likes

Ik heb mijn sjablonen aangepast door het formaat in trefwoorden toe te voegen

dus ik heb een display in de verkenner