Hallo
Mijn vader is graveur op stele en ik probeer hem te helpen bij het vinden van de lettertypen voor gegraveerd. Ik heb geprobeerd wat het lettertype was, maar het werkte niet. Ik hoop dat je me kunt helpen. Bij voorbaat dank voor de antwoorden. Ik heb nog een aantal andere te vinden, maar ik kan ze niet plaatsen.
Kijk met hem mee op speciale sites, wat het beste bij hem past:
Maar verwacht niet precies hetzelfde lettertype te vinden als op je tekening.
Aan de andere kant, lettertypen die er zo uitzien, waarom niet, daarna zijn er genoeg, alleen de betrokkene zal kunnen zeggen of het bij hem past.
Voorbeeld:
En als een van hen bij je past, download je hem en installeer je hem.
Zie ook enkele " Laser " lettertypen en hun installatie-instructies:
en anderen hier:
https://fontmeme.com/polices/polices-grave/
Hallo en welkom,
Wat de taak van herkenningstools bemoeilijkt, zo niet onmogelijk, is de manier waarop uw beleid wordt vastgelegd. Je moet de contouren van de karakters op een veel verschillende manier traceren/traceren. En verwijder natuurlijk alle andere zichtbare geschriften in uw foto's, zoals het visitekaartje dat onder uw blad te zien is. Snijd bij of gebruik een effen achtergrond om niet te storen.
Er komt een vraag bij me op:
Zou ik naar de hel gaan als ik een doopvont op mijn graf had gegraveerd dat niet vrij is van rechten?
Hallo, bedankt, het lettertype lijkt inderdaad erg op elkaar. Ik ga er nu naar kijken. Nogmaals bedankt.
Inderdaad, vrij dicht bij de R.