SW Simulatie tutorial: rompmodel werkt niet zoals beschreven

Hallo

Ik kom een beetje in SW Simulation (2019) door de geïntegreerde tutorials te doen.
Voor de studie van de romp begrijp ik het niet echt (het is waar dat er daarom trainers zijn ;-) ): het meegeleverde deel heeft al een middenberm en het hoofdgedeelte is verwijderd.
In de zelfstudie staat:
"Het middenvlak van het plaatwerkonderdeel wordt weergegeven. De software verweeft de oppervlaktelichamen automatisch met schelpen. Als u de volumegrootte wilt weergeven, annuleert u Body-Delete in de FeatureManager-ontwerpstructuur.

Mijn probleem(en):
- Ik weet niet hoe het mediane oppervlak wordt gegenereerd;
- Wanneer ik de creatie van de studie valideer, gebeurt er niets (geen creatie van het oppervlak, geen meshing). Ik heb geprobeerd uit te gaan van een "normaal" plaatwerkmodel (ook al is het meegeleverde model nogal verrot qua modelleermethode), het verandert niets.

Wat heb ik gemist?
Bijgevoegd is het verstrekte document.

blad.sldprt

Hallo @stefbeno,

Welkom in de magische wereld van simulatie...
In het bijgevoegde document enkele afbeeldingen om te proberen uw vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groeten.

tutosimulationsw.docx

Super, heel erg bedankt.

Als je de manier waarop het wordt gepresenteerd, ziet, krijg je de indruk dat het de software is die de conversie doet.
Dus in feite is het elke keer aan mij om het oppervlak te creëren, zo wordt opgemerkt.