Tutorial evaluatie over solidworks bewegingsstudie (SW2013)

Hallo

Vanmorgen heb ik geprobeerd om de tutorial die was op solidworks 2013 te maken

Dus ik opende het document, voer uit wat het zegt

en ik rende voor de berekening zoals aangegeven in de tutorial

Zorgen: Ik heb niets te doen, geen beweging

Ik zit op de solidworks-standaard en aangezien het toegankelijk was, heb ik me verteld dat het mogelijk moet zijn om het te doen

Ik voeg de tutorial toe met een screenshot van wat ik had gedaan

Vertel het me nog een keer als deze, want het is een standaardversie

Bij voorbaat dank

Steve

evaluation_solidworks_standard.pdf

Als het een standaardanimatie is, zou er geen probleem moeten zijn.

Als er naar mijn mening niets beweegt, is het gewoon dat de positietoetsen van het begin- en eindstuk hetzelfde zijn.

Probeer bij de laatste toets te komen, verplaats het onderdeel en klik met de rechtermuisknop op de toets om het bij te werken.

3 likes

Hallo

Nee, het werkt met SolidWorks Standard!

Waar blokkeer je precies?

@+

1 like

Re

Als ik naar de tutorial in kwestie kijk, denk ik dat er een fout is in de volgorde van bewerkingen.

In het gedeelte "definitie van animatieposities" zou ik stap 3 en 4 omkeren.

Zie bijgevoegde afbeelding.

@+

motion.jpg
2 likes

Hallo

@fthomas: Dus ik heb de sleutel bijgewerkt, ik voeg het bestand toe om aan te geven hoe ik het moest doen

@Coyote: Het lijkt er inderdaad op dat de tutorial niet helemaal klopt, want de manipulatie die ik moest doen lijkt niet te zijn aangegeven :/

Ik laat de post open de tijd om de tutorial af te maken zoals het is, ik zal een bestand posten met ze allemaal zoals ik moest doen en als ik andere problemen heb, zal het me behoeden voor het opnieuw stellen van een 2e vraag;)

petit_explicatif.pdf

Ok dus het probleem was inderdaad gerelateerd aan de eindsleutel

4 likes

Hallo weer,

Ik heb de tutorial die met solidworks is geleverd gekopieerd en ik heb de => Definitie van animatieposities

De punten 5 die ik moest doen om het probleem te omzeilen heb ik in het blauw gezet;)

Ik voeg de pdf toe, de rest van de tekst en afbeeldingen zijn gekopieerd / plakken uit de tutorial

Op die manier, als mensen het graag willen doen, zitten ze niet vast op dezelfde plek  als ik;)

Goedemiddag en bedankt voor je antwoorden:)

simulation_sld_1.pdf