Na het vertrek van Clémentine heb ik het grote genoegen om me bij deze grote familie aan te sluiten, namelijk Lynkoa, als de nieuwe Community Manager!
Ik ben verantwoordelijk voor het runnen van het platform, het aanbieden van nieuwe functies en natuurlijk het beantwoorden van al uw verzoeken en vragen.
Zoals velen ons hebben gevraagd, komen er nieuwe uitdagingen aan, maar ook ontwerp- en creatie-uitdagingen voor de meest gepassioneerden onder jullie. En natuurlijk komen er nieuwe tutorials en tips online!
Ik laat je achter met de spanning over de andere onderwerpen die we voor je in petto hebben... #surprise
Er is een citaat dat ik graag deel, namelijk " alleen gaan we sneller, samen gaan we verder ": het vertegenwoordigt perfect deze gemeenschap en de wederzijdse hulp die het genereert. Dus laten we samen een nieuw avontuur creëren waarvan ik hoop dat het jou net zo zal opwinden als ik! :)
Dank u allen voor uw berichten en voor uw welkom:)
Ik zie dat je op zoek bent naar nieuwe dingen en entertainment, wat erg motiverend werkt! U zult dus niet teleurgesteld zijn met wat we gaan doen! U kunt op mij rekenen ;)
Het zou goed zijn om de MyCAD opnieuw te doen, het is echt een geweldig evenement waar het mogelijk was om ontwerpers te ontmoeten, uit te wisselen en te discussiëren tijdens de presentatie van nieuwe producten en alles wat eromheen draait. En volgens de traditie biedt de communitymanager een aperitief aan :)