Toolbox voor componenten van eenheidseigenschap, gewicht

Hoi allemaal

Ik ben op Solidworks 2022 en ik heb mijn Toolbox opgezet.
Ik heb een eigenschap voor persoonlijk gewicht toegevoegd aan de toolbox-bestanden om deze in de nomenclatuur te laten verschijnen.

Het gewicht van de gereedschapskistelementen wordt echter weergegeven in "grammen", terwijl ik in mijn assemblages de "kilogram" gebruik

Hoe wijzig ik de eenheden van een toolbox-bestand?
Meer in het algemeen, is er een hulpmiddel om de eenheden van verschillende componenten in een stuklijst te homogeniseren?

Laatste punt: is er een manier om het aantal significante cijfers in de eenheden van massa te veranderen? omdat in de eigenschappen van het document dit vak "grijs" wordt weergegeven (ik zou bijvoorbeeld graag in Kilogram willen blijven met een 3-cijferige weergave achter de komma)

Vriendelijke groeten

parametre_toolbox.jpg
unite_poids_toolbox.jpg
propriete_document_-_unite.jpg

Eenheid heeft niets te maken met de eenheid van de kamer?

Kijk in Extra/Opties/Documenteigenschappen \Eenheid en verander de Massa-eenheid in kg om te zien.

@sbadenis,
Ja inderdaad, maar ik ben bang dat het niet mogelijk is om de eenheden van een Toolbox-bestand te wijzigen omdat het "alleen-lezen" is

Ik heb de indruk dat er een actuele beperking wordt opgeworpen: een eigendom is niet gekoppeld aan een eenheid.

Stel je voor dat je hetzelfde onderdeel in 2 assemblages gebruikt. In de eerste wil je zijn gewicht in kg weergeven, in de tweede wil je zijn gewicht in grammen weergeven. Hoe doen we het? Onmogelijk om de eenheden in de stuklijst te standaardiseren?