SWOOD CAM gebruiken

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die SWOOD CAM gebruikt en die mij kan adviseren over het gebruik van origin positioning om mijn NC programma te coderen op een symmetrische stop.

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk zal zijn voor een gebruiker, zo niet, neem dan gerust contact met mij op.

Bij voorbaat dank

Hallo @treza88 

Er zijn maar heel weinig of geen mensen op dit forum die Swood gebruiken en waarschijnlijk nog minder SwoodCam.
Als u in onderhoud bent, moet u zich wenden tot uw verkoper.
Normaal gesproken staat dit soort informatie in de online help van het product 'het nulpunt is het ABC van CNC-werk.

Er zijn enkele video's over TIOUBE https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&ei=66AzYKuwCsGCav6kjogO&q=Swood+cam+help&oq=Swood+cam+help&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBQgAEM0COgcIABBHELADUOaTDVjmkw1gs50NaAFwAXgAgAFniAGoAZIBAzEuMZgBAKABAaoBB2d3cy13aXrIAQjAAQE&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwjr0bHRvP3uAhVBgRoKHX6SA-EQ4dUDCAw&uact=5

Succes!

Vriendelijke groeten

Dank u Zozo_mp voor uw antwoord,

Ik heb de video's bekeken, maar niets komt overeen met mijn zoekopdracht, deze video's gaan alleen over een standaard originele positionering, maar niets over een gespiegelde positionering.

Aan de andere kant, is het mogelijk om snel een deel van een assemblage symmetrisch te maken door het te openen, zonder dat het in de assemblage verandert?

1 like

Het is heel eenvoudig om de symmetrische versie van een onderdeel te maken:
- open de kamer;
- selecteer in deze kamer het vlak dat zal worden gebruikt voor symmetrie (dit kan een gezicht van de kamer zijn, je kunt er een maken);
- Invoegen/Symmetrisch onderdeel: hiermee wordt een nieuw onderdeelbestand gemaakt dat u een naam kunt geven zoals u wilt.

1 like