CAD-software gebruiken op een loopband!

Hoi allemaal!

Ik kan me voorstellen dat mijn vraag je zal doen glimlachen en dat er niet veel antwoorden zullen zijn, maar ik zal het proberen.

Heb je ooit geprobeerd te tekenen/ontwerpen (ongeacht de CAD/CAD-software) terwijl je op een loopband loopt (0-4 km/u hierboven, ik denk dat het erg moeilijk wordt om precies te zijn).
?

Bedankt aan degenen die zullen antwoorden!

1 like

Nee nooit, ik heb geprobeerd te zitten terwijl ik sliep, dat kan!:stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik heb het ook geprobeerd door op mijn handen te lopen en een handstand te doen, nu is het ingewikkeld om niet tegen je te liegen!
Ik stel me voor dat het mogelijk is, maar als ik al sta om te tekenen, heb ik moeite met lopen!
Ja, de nauwkeurigheid van muisklikken moet willekeurig zijn, je hoeft daar geen Parkinson bovenop te hebben! :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Wat heeft het voor zin? Een meer natuurlijke positie? Of een verloren weddenschap!

1 like

Verkort de tijd in een zittende positie en verhoog de tijd in een actieve positie.

Het voordeel van de methode is dat het voorkomt dat de minder rigoureuze met hun voeten tekenen :point_up::relieved:

3 likes

En de meest luie om verder te gaan met hun werk :stuck_out_tongue:

2 likes

Ze hebben nog een excuus om slechte plannen te maken!

1 like

Er is een oplossing: een tapijt dat niet gemotoriseerd is. Concreet zou het idee zijn om een loopband op lagers te ontwerpen, die alleen beweegt als je loopt, waardoor je kunt stoppen wanneer je stabiliteit nodig hebt (en in SW zou het geen luxe zijn :p).
En als bonus is het zero consumption, het is ecologisch.

Het is de gebruiker die de mat naar voren zou bewegen, niet andersom, en een natuurlijker gedrag van de spieren zou bevorderen die werken om het lichaam in beweging te krijgen, in plaats van te werken om een ondergane training tegen te gaan. In het echte leven zijn wij degenen die vooruit gaan, niet de weg die beweegt :wink:

3 likes

Het is de laatste, dat beloof ik! Is het tapijt voor decuperatie? Zo bezien is het logisch! :rofl:

image

Laat ze gewoon de monsters niet achter!

3 likes

Ontmaskerd @sbadenis :face_with_peeking_eye:

3 likes

Nog een voordeel van de methode; Wie te dronken is, gaat niet achter de computer staan, het voorkomt industriële rampen!

4 likes

Anders is de gemakkelijkste manier om te testen.
Een laptop, een sportschool en klaar is Kees!

Aan de andere kant heb ik een video nodig om het concept te valideren!!

3 likes

Het is gemakkelijker om te stoppen met drinken en te gaan hardlopen of fietsen voor, na of tijdens de lunchpauze. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Niets anders dan wandelen en vloerbedekking in dezelfde zin...

3 likes

Misschien om dronken te rijden!!

Als er in ieder geval één ding is waar het perfect voor zal zijn, dan is het om aan de stap te werken :grin: