Ik zou graag willen weten of iemand weet hoe ik de standaardinstellingen in solidworks kan wijzigen.
Als we bijvoorbeeld een geëxtrudeerde baas doen, is de standaardwaarde 10 voor de dikte, hoe deze in te stellen op 19, omdat dit voor mij een meer gebruikte waarde is.
Hallo, zoals je in de thread zei, dit is een standaard, dus ik betwijfel of het kan worden gewijzigd. Behalve misschien met een macro. Maar is het het echt waard!?
Oh ja, je kunt deze methode doen, maar als je met de muis een millimeter aan je dimensie wilt toevoegen, kan dat niet meer, je moet het met de hand typen! omdat u handelt op basis van de stappen, ofwel de waarde die wordt toegevoegd aan elke inkeping van het muiswiel of elke keer dat u op het pijltje rechts van het venster "Dimension Edition" drukt!
Ps Ac cobra, degenen die over je waken kunnen zich beter nuttig maken zoals jij dat doet door de gemeenschap te helpen!! :)
Het is waar dat het op het roulettewiel speelt, maar na een klik op de munt en dan nog een op de kansen en het is aanpasbaar. Bedankt voor het leuke berichtje...