"Projectnummer": een variabele van de mapgegevenskaart
"-" : een scheidend teken
"Onderdeel/assemblagepositie" : een tweede variabele die door de gebruiker wordt ingevuld
Is dit mogelijk? Het veld "Standaard / Tekstwaarde" in het eigenschappenvenster van een invoervak of tekstveld lijkt dit soort acrobatiek niet aan te kunnen... Ook niets in de variabele editor
Bij voorbaat dank voor de informatie die u mij kunt brengen.
Bedankt voor de info, ik zal deze formule proberen in het tekstwaardeveld.
@.PL
Onze dealer is AXEMBLE.
Ik ga langzaam maar zeker: de levenscyclus (toestanden en overgang) wordt alleen grafisch gedefinieerd (geen regels of machtigingen gedefinieerd) en zodra alle datakaarten zijn vastgesteld, is het de bedoeling dat het ontwerpbureau met de KWALITEIT om tafel komt om het te bespreken en mogelijk 2-3 aanpassingen te maken. Groepen en hun rechten worden ook besproken met QUALITY.
Wat op dit moment de discussie oproert, is de revisietabel: Werkgroep vult automatisch de revisietabellen op de plannen in en werkt ze bij, PDM Std doet dat blijkbaar niet; De vraag die dus rijst is "is de aanwezigheid van de revisietabel essentieel?" Zo ja, hallo het maken van variabelen en regels om de informatie van de laatste 3 revisies op de juiste plaats in een tabel weer te geven!!
Sterker nog, naarmate ik verder kom in de configuratie van PDM Std, ben ik er steeds meer van overtuigd dat het is ontworpen om bedrijven vriendelijk te dwingen over te stappen op PDM Pro: overal en voor alles beperkingen! Het feit dat u een KMO bent, belet niet dat u bepaalde functies nodig hebt om uw gegevens goed te beheren...
Veel succes aan jou en je collega's als je aan dit project begint!