Variabele in vergelijking

In mijn solidworks-stuk heb ik uit het vergelijkingsgebaar een LG_A_PLAT eigenschap gemaakt die gelijk is aan de som van enkele lg van een schets.

Ik kan deze eigenschap niet ophalen in een tekening.

Enig idee?

Hallo

Moet u geen aangepaste eigenschap maken die verband houdt met uw globale variabele om deze in de tekening te laten verschijnen?

Edit: dat klopt:

Ten slotte zal ik een aangepaste eigenschap toevoegen vanuit File>Properties en deze koppelen aan de globale variabele Overall Length.  Deze aangepaste eigenschap kan worden weergegeven in een notitie, in een tekening of in de stuklijst.

Lente: 

http://blog.cati.com/2008/12/getting-the-ove.html

3 likes

En door het briefje aan je schets toe te voegen? Kunt u de variabele niet selecteren?

Bewerken: door de annotatie te plaatsen en vervolgens het tweede vakje "Model in de weergave gespecificeerd in de bladeigenschap" aan te vinken, vinden we de verschillende waarden. Aan de andere kant is de operatie niet gedaan...

1 like

Bedankt jongens, ik was vergeten om de eigenschap "LG_A_PLAT" te binden met de globale variabele.

Ik kan de waarde van mijn eigendom niet weergeven in een notitie in mijn tekening!!!

Maar hier is hoe ik te werk ging:

Het resultaat is verrassend:

Het is oké dat ik de fout heb gevonden:

Mijn aangepaste eigenschap was "LG_A_PLAT", u moet geen "" voor de naam van een eigenschap plaatsen.

1 like