Hallo.
Is het mogelijk om de artikelnummervariabele uit een laslijst op te halen?
Sterker nog, ik zou het graag willen integreren in de plaatbewerking
Bedankt
Hallo.
Is het mogelijk om de artikelnummervariabele uit een laslijst op te halen?
Sterker nog, ik zou het graag willen integreren in de plaatbewerking
Bedankt
Geachte heer GINESTOUX,
Nee , momenteel is dit niet mogelijk, deze informatie kan niet worden "opgeslagen" in eigenschappen, omdat deze op verzoek wordt geëvalueerd volgens een tabelmodel ".sldwldtbt".
De indexen zijn afhankelijk van de sortering van de bestelling, de actualisering van de lichamen. Maar het is mogelijk om deze informatie te evalueren op het moment van ophalen in SheetMetalManufacturing. Ik heb uw verzoek toegevoegd aan onze database onder het nummer #152635
Vriendelijke groeten
Hallo.
Dank u voor uw antwoord.
Dit zou kunnen werken als er geen profielen in het gelaste constructiedeel zaten. Hierdoor ontstaat een mismatch tussen de coördinatensystemen in de gelaste onderdelentabel (onderdeelnummer) van de tekening en de nummering in Plaatbewerking (zie bijgevoegd bestand)
Zou het mogelijk zijn om een variabele eigenschap toe te voegen aan de lijst van gelaste onderdelen (van het onderdeel) om deze terug te vinden in Plaatbewerking?
Bedankt
Hallo
Het is mogelijk om de variabele op te halen uit de lijst met semi-automatisch gelaste onderdelen met behulp van de Mycad "integratie" -tool.
Dit gereedschap moet worden gebruikt zodra het onderdeel klaar is.
Bijgevoegd is het .mcact-bestand om de eigenschap "Nee uit stuklijst" toe te voegen die u vervolgens in Sheetmetalmanufacturing kunt gebruiken.
Cdt