VBA CATIA - Het opvragen van de naam van het actieve aandeel in een product

Hoi allemaal

Ik probeer de naam te achterhalen van het onderdeel dat is gedefinieerd als een werkobject in een product, maar ik kan niets vinden waarmee ik dit op internet kan doen en de macrorecorder geeft ook niets.

Om de noodzaak een beetje meer uit te leggen , wil ik een macro uitvoeren vanaf een snelkoppeling in de CATIA-werkbalk, dit zou alleen moeten werken als het document een product is en het actieve element een share. Het zal dan een eerste deel van de code uitvoeren en vervolgens pauzeren totdat het actieve element een ander onderdeel of product is.

Daarom wil ik de naam van het huidige object ophalen om eerst te controleren of ik de macro kan draaien en vervolgens het tweede deel van de code uit te voeren zodra ik een actief onderdeel heb met een andere naam.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Ik herformuleer mijn eigen verzoek een beetje , ik ben bang dat de term "werkobject" niet de juiste is. Wat ik wil doen is de naam van het blauw gemarkeerde element in de boom ophalen om de macro op stand-by te zetten totdat het blauwe element verandert.