Hoi allemaal
Ik ben al enkele dagen wanhopig op zoek naar een oplossing voor mijn probleem, namelijk het volgende:
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een VBA-interface onder CATIA waarmee je mappen kunt maken op bepaalde locaties en met standaardnamen. Mijn probleem zit niet in dit deel, maar eerder in de volgende stap. Inderdaad, ik wil mijn product registreren met een directory propagatie, de enige oplossing die ik heb gevonden om deze taak uit te voeren, is door de volgende code te gebruiken: CATIA. StartCommand "Records Management"
Het probleem is dat ik kan werken met meerdere CATIA-sessies open, in welk geval de code die ik heb gemaakt, zelfs als deze wordt uitgevoerd vanuit de gewenste sessie, wordt uitgevoerd op de eerste CATIA-sessie die is geopend.
Ik wil dus weten of het mogelijk is om de opdracht in de gewenste sessie uit te voeren en hoe ik dat in dit geval moet doen.
Het codefragment waarop mijn probleem betrekking heeft, is het volgende:
Sub Gestion_enregistrement()
Dim objApplication als object
Set objApplication = GetObject(, "CATIA. Toepassing")
objApplication.Visible = Waar
objApplication.StartCommand "Records Management"
Einde Sub
Ik heb het vereenvoudigd om alleen het essentiële te behouden, het doel is echt om het commando uit te voeren in de CATIA-sessie die zich op de voorgrond van Windows bevindt.
Bij voorbaat dank voor uw hulp.