Het zit allemaal in de titel: ik heb de tekening van een assemblage met verschillende configuraties die automatisch door VBA/ API moeten worden gedaan.
Met behulp van een VBA-procedure kan ik de weergave van mijn plan selecteren en de configuratie selecteren die ik wil (bijv. 3 inch, 4 inch, ...). De configuratie van de nomenclatuur volgt echter niet ... Ik las op internet dat het niets te maken had met de configuratie van mijn weergave.
Dus ik wil graag wat hulp bij het selecteren van mijn stuklijst en het wijzigen van de configuratie onder VBA.
Het doel is om bijvoorbeeld een 3-inch assemblage te verkrijgen met de bijbehorende nomenclatuur.
Precies dat is mijn probleem en het lijkt mij dat het solidworks is dat zo is: mijn nomenclatuur is goed gekoppeld aan mijn gezichtsvermogen; Alleen de configuratie van de stuklijst is niet gerelateerd aan de configuratie van de weergave.
Ik ben gedwongen om de configuratie van mijn weergave en vervolgens die van mijn nomenclatuur te wijzigen om een eerlijk plan te hebben ...
Ik zou een manier moeten vinden om de twee te koppelen of om het in VBA te doen, maar onmogelijk om de configuratie van een array door VBA te wijzigen ...