Hallo
Ik heb een macro gemaakt om 3D SolidWorks-onderdelen op te slaan, als een ".step"-bestand, in een map op mijn bureaublad, waarbij ik 2 waarden van de onderdeeleigenschap heb gebruikt om het resulterende bestand een naam te geven.
Ik heb ook een macro gemaakt om hetzelfde te doen om de actieve pagina (alleen) van een tekening in ".pdf" te exporteren, waarbij ik het bestand op dezelfde manier benoem, met het verschil dat je moet zoeken naar de 2 aangepaste eigenschappen op het 3D-gedeelte dat is gekoppeld aan de eerste weergave van de pagina van mijn tekening
Bedankt trouwens voor alle aanwijzingen die ik kon vinden op verschillende berichten van dit forum waardoor ik dit kon doen.
In het bijzonder het antwoord van .PL van deze pagina:
http://www.lynkoa.com//forum/3d/vbadans-une-mise-en-plan-comment-obtenir-les-proprietes-de-la-piece
Ik kom bij mijn vraag die in de titel wordt opgemerkt, omdat ik niet in staat ben geweest om te vinden of te begrijpen hoe te gaan en het vinden van dezelfde twee gewenste eigenschappen om het verkregen bestand te noemen , maar (SPECIFIEK VOOR DE CONFIGURATIE) van het onderdeel deze keer.
Het naamgevingsgedeelte van het bestand van mijn macro's voor de pdf :
fileName = swRefDoc.Extension.CustomPropertyManager(confName). Get ("PART #") & " - " & swRefDoc.Extension.CustomPropertyManager(confName). Get ("AANDUIDING") & ".pdf"
Voor de stap :
fileName = swModel.Extension.CustomPropertyManager(confName). Get("PART #") & " - " & swModel.Extension.CustomPropertyManager(confName). Get ("AANDUIDING") & ".step"
Kan iemand me alsjeblieft helpen dit laatste detail te veranderen?
Bij voorbaat dank
Groet.