Kan iemand dit solidworks 2014-bestand omzetten in step of parasolid om het in solidworks 2012 te gebruiken?
Bedankt
Eric
21_cbm_dbst.sldprt
Kan iemand dit solidworks 2014-bestand omzetten in step of parasolid om het in solidworks 2012 te gebruiken?
Bedankt
Eric
Met dank aan Gérald en PL
@ Gerald in parasolid is het niet beter?
Ik heb de bestanden genomen en geconverteerd, ik heb maar 102 defecten
En het is moeilijk voor reparaties en mijn station wordt helemaal niet gevraagd
wat bovendien ondanks de mogelijkheid van invoer in volume is
Ik heb alleen oppervlakte
een hoop gemis zonder de 763 discontinuïteiten tussen de gezichten mee te tellen ;-)
Ik weet dat je er niets mee te maken hebt, een parasolid-test om te zien lijkt me interessant voor mijn kant
Dus als je kunt converteren naar parasolid en post het om de diffs te zien, zou het leuk zijn
Bedankt voor alles
@+ ;-))
@gt22 het bestand al een gebied was dat was omgezet in een stap die ik terug heb geconverteerd als we dat mogen zeggen.
Ik heb op mijn computer de stap onder SW2014 en inventor op mijn mac gecontroleerd, ik heb geen defect.
Nou ik na verschillende importpogingen door het controleren van de imports en driften zo goed mogelijk (verschillende tests met de juiste instellingen)
Ik heb veel gebreken en + een gebrek aan onderdelen onder andere gebrek aan moeren, gebrek aan oppervlakken, onderdelen, afgekapte onderdelen
En je vertelt me dat je geen gebreken hebt :-((
Ik begrijp het niet, ik weet niet waarom je geen fout hebt
Heb je alle onderdelen gevisualiseerd?
Gisteren minstens 1 uur oppervlakteherstel voor een 10e van de oppervlakken
@+ ;-))
een zeefdruk
Bewerken:
Dus onder 2014 per ongeluk aangekondigd, maar onder 2013 vanaf het begin kondigt hij de gebreken van gezichten aan.
hervatting in 2014 en daar ja ik kan de gaten zien
Ja voor mij idem in het volle zicht, maar zodra je een importdiagnose stelt
En dat je in wireframe alle lijnen zet die blauw zijn zitten in de zak
Hier zijn gezichten die zijn verdwenen, niet samengevoegd, enz...
@+ ;-))