Kom en test de my3Dplayer virtual reality tool!

Hoi allemaal 

Wij willen u erop wijzen dat de my3Dplayer Premium-tool nu deel uitmaakt van het myCADservices Premium-aanbod

Verschillende voordelen en nieuwe functies:

- Ga van 3 spelers naar een onbeperkt aantal

- Beschikbaarheid van de Windows 10-uitgever

- Terbeschikkingstelling van de virtual reality-module...  

Ontdek meer informatie via dit artikel: LEES ARTIKEL

Aan de gebruikers van myCADservices Premium, aarzel niet om het nu te testen en ons uw feedback te geven! Deze versie is nog niet definitief, dus we hebben uw aanbevelingen nodig! Alle ideeën voor verbeteringen zijn welkom: 500 punten worden toegekend aan gebruikers die ons feedback geven in de opmerkingen;) 

TEST MY3DPLAYER

Bedankt! Fijne dag 

Coralie 

Hallo;

Ik heb de editor 3 weken geleden (snel) getest.... Hier is mijn magere feedback ...
FireFox Browser (64bits): Componenten Assemblages en onderdelen: Solidworks Natives 2020_sp4 (Assemblage van 5 afzonderlijke onderdelen) <5MB

- Je moet nadenken over het maken van een kopie (inpakken en gaan, in een enkele map) van de Assemblies, anders moet je alles één voor één importeren (vooral als je bibliotheekcomponenten hebt).
- Ik kon niet inloggen met de Windows 10 interface (adres en/of wachtwoord niet herkend).
- Ik kon de optie niet vinden om de kleur van Achtergrond (omgeving) te wijzigen.
- De motie van groepen voor het toevoegen van bewerkingen in dezelfde stap is niet erg "gebruiksvriendelijk" en vereist wat tijd om aan te passen, maar niets onoverkomelijks.
- Ik vind het leuk dat ik annotaties kan toevoegen tijdens rotatie en/of beweging.
- Is er een manier om de volgorde van de belangrijkste stappen te wijzigen nadat ze zijn gemaakt? En om ze automatisch te hernoemen (sequentiële volgorde).

Over het algemeen is het, van wat ik heb geprobeerd, een behoorlijk leuk hulpmiddel voor het maken van eenvoudige animaties op kleine assemblages. Maar zoals ik al zei, dit is een snelle test, waarschijnlijk op een oude interface....
Ik zou af en toe de nieuwste versie van dit product testen.

[even later...]
.... Ik heb zojuist de software voor Windows 10 opnieuw gedownload: het is een mislukking, My3Dplayer herkent mijn inloggegevens niet... er ontbreekt een "Exit" knop op deze (zeer volle!) pagina.
[...]

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo Coralie,

Sorry dat ik vol zit, ik kon er geen tijd voor nemen...

het ziet er best goed uit... Wordt vervolgd.

@+.

1 like

Hallo @Maclane, 

Bedankt voor je vele feedback! Onze teams zullen hier rekening mee houden voor verbetering; 500 punten verdiend;)

Coralie 

1 like

Hallo @Maclane,

Om uw vragen nauwkeuriger te beantwoorden:

• Goede opmerking voor het inpakken en gaan! Op dit moment kunt u alleen alle onderdelen van een assembly importeren wanneer u het 3D-model laadt. Schroeven , of andere standaard onderdelen van de boekenkast, zijn meestal niet inbegrepen.
  • De Windows 10-interfaces (my3Dplayer en my3DplayerVR) zijn alleen beschikbaar met het my3Dplayer Premium-abonnement dat is inbegrepen in myCAD Premium Services. Meer info hier: https://www.visiativ-solutions.fr/my3dplayer-informations-et-tarifs/
  • De achtergrondkleur kan worden gewijzigd in "omgeving wijzigen" vanuit het menu "meer acties/instellingen wijzigen". Meer informatie over de belangrijkste functies van my3Dplayer vindt u hier: https://help.visiativ.com/
  • Goed opgemerkt voor de groepsmotie.
  • Op dit moment is het niet mogelijk om de stappen opnieuw te ordenen.

Hallo A.R, 

Bedankt voor je enthousiasme! Als je ooit (in 5 minuten plat!!) de my3Dplayer-tool gratis wilt testen, is dat mogelijk: https://www.my3dplayer.com/ 

Je hebt alleen geen toegang tot de virtual reality-module;  

Fijne dag 

Coralie :)

1 like

Hallo JBRougny;

Om te reageren op uw opmerkingen:

U zegt: "Windows 10-interfaces... zijn alleen beschikbaar met het my3Dplayer Premium-abonnement dat is inbegrepen in myCADservices Premium."
Dit is echter ons abonnementsniveau....
Je zegt: "De achtergrondkleur verandert in "verander de omgeving"
De kleur van de omgeving kan worden gewijzigd vanuit de vooraf ingestelde interface van de speler, maar wordt niet weergegeven in de sequentie-editor of in de lezer. (FireFox 64)

opmerking: Het maken van meerdere annotaties in dezelfde stap (verschillende groepen) was een mislukking, de tekstcel blijft wanhopig leeg (de tekst kan niet worden opgeslagen)...
Vriendelijke groeten

1 like

Hallo Coralie,

Ik heb er even over gedaan om de My3Dplayer te zien, het ziet er niet al te slecht uit, alleen al in termen van de kleur van het behang,... Ik hoef alleen maar te visualiseren... Wordt vervolgd.

@+.

AR.

1 like

A.R., 

Bedankt dat je de tijd hebt genomen! :) Alle opmerkingen zijn goed om te nemen! Inderdaad, de gratis modus geeft je alleen toegang tot de bezichtiging! 

Je verdient nog steeds 500 punten;)

Dank je wel, Coralie  

1 like

Dank je wel Coralie,

AR.