Naar aanleiding van veel vragen gesteld over de logs en de niet-compatibiliteit en achterwaartse compatibiliteit ervan
Ik denk dat het interessant zou zijn
Om onder andere te weten welk logboek de vragenlijst gebruikt en in welke versie
Deze informatie is te vinden bij de avatar of onderaan de vraag/antwoordpagina
Van + is, denk ik dat de screenshot bij de vraag
wordt waarschijnlijk beantwoord + belangrijk via de community
wie ze gebruikt of meerdere logboeken heeft gebruikt
In + als de mods er onder andere voor zouden kunnen zorgen dat de afbeelding of video bij de vraag live is en niet de link, zou het goed zijn + spreken bij het lezen van deze vraag
PS: Als je een vraag stelt, denk ik dat je vanwege dit feit verplicht zou moeten zijn om je op deze vraag te abonneren
Ja, het is zeker dat het sneller en eenvoudiger zou zijn om alle informatie live in een antwoord op een gestelde vraag te hebben omdat het direct toegankelijk zou zijn.
Nu denk ik dat het heel snel "zwaar" kan worden in termen van management (niet in de saaie zin, laten we duidelijk zijn) gezien het aantal antwoorden dat sommige vragen oproepen.
Dan is het hebben van hypertekstlinks naast bepaalde antwoorden (of delen van antwoorden) gemakkelijk te beheren, snel en stelt het je ook in staat om van tijd tot tijd nieuwe interessante sites tegen te komen.
Ja, het is heel duidelijk en we zijn het er inderdaad mee eens. Maar ik kom ook terug op dit onderwerp omdat het ook aan de 'vraagsteller' is om zo precies en duidelijk mogelijk te zijn bij het schrijven van deze vraag.
Indien in dit laatste geval aan het begin wordt bepaald:
- de software
- de vrijlating ervan
- het besturingssysteem
- het niveau
- .....
Dit zou gemeenschappen die een bijdrage willen leveren en proberen een antwoord te geven, in staat stellen om de elementen van hun antwoorden onmiddellijk te richten.
Ik had al gewezen op het feit dat sommige van de vragen, in hun titels, niet gedetailleerd of precies genoeg waren.
Voor de softwareversie, hoewel het alleen om SW gaat, denk ik dat het geen brood eet. Eens kijken of het niet te veel gedoe wordt voor de andere software.
Voor de live beeldweergave een goed idee. Het is waar dat het niet geweldig is om op een externe link te moeten klikken...
Het feit dat je je eigen vraag onderschrijft is vanzelfsprekend, het zou inderdaad automatisch moeten gaan.... -_-
Aan de andere kant, voor de video, ok in principe maar niet voor een automatische opening. Het is duidelijk dat ik op het werk een schuimverbinding heb en als het 2 dagen duurt voordat mijn pagina wordt weergegeven, heb ik daar een beetje last van.
++ voor de integratie van afbeeldingen zonder externe links,
En waarom zet je niet naast de "vraagsteller" nee de versie van de software die hij gebruikt (het vereist om zijn profiel correct in te vullen).
Ik heb niet al te veel problemen als ik op de mac overleg, maar met iExplorer op Win 7 heb ik altijd problemen als het gaat om het repatriëren van een solidworks-bestand. Het beeld c is goed en de rits.